اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار درمیان خبر داد

فرسودگی 30 درصدی خطوط انتقال و شبکه توزیع آبفار درمیان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی درمیان گفت: خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و فاضلاب روستایی درمیان 570 کیلومتر است که از این میزان 30 درصد فرسوده است.

فرسودگی 30 درصدی خطوط انتقال و شبکه توزیع آبفار درمیان

مهدی نسیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، آب را نیاز حیاتی مردم دانست و اظهار کرد: تعداد مشترکان آب و فاضلاب روستایی درمیان 16 هزار و 200 مشترک است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک‌ میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای آب و فاضلاب روستایی درمیان مصوب شد، ادامه داد: از این میزان اعتبار یک‌ میلیارد و 50 میلیون تومان تخصیص یافته است.

هزینه‌کرد 50 میلیون تومانی برای آبرسانی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی درمیان از آبرسانی به روستاهای زارگر، مسک و خوان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری باید امکانات مورد نیاز آنها تامین شود.

نسیمی افزود: برای آبرسانی به روستاهای زارگر،‌ مسک و خوان یک ‌میلیارد و 50 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با آبرسانی به این روستاها 550 مشترک از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: برای آبرسانی به این روستاها 11 کیلومتر خط انتقال و 13 کیلومتر شبکه توزیع انجام شده است.

آبرسانی با 8 هزار تانکر به روستاهای نیازمند درمیان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی درمیان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این اداره تصریح کرد: شبکه توزیع آب روستایی برای روستاهای سرخنگ و منند انجام شده و خط انتقال آن در دست اقدام است.

نسیمی یادآور شد: در سال گذشته برای آبرسانی به این روستاها 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در روستاهایی که آبرسانی انجام نشده است از آبرسانی سیار برای تامین آب روستا استفاده می‌شود، اذعان داشت: در سال گذشته 8 هزار و 200 تانکر آبرسانی به روستاهای نیازمند این شهرستان را انجام داده‌اند.

هزینه‌کرد 280 میلیون تومانی برای آبرسانی سیار

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی درمیان از آبرسانی سیار به 45 روستای نیازمند این شهرستان در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: برای آبرسانی به این روستاها بالغ بر 280 میلیون تومان هزینه شده است.

نسیمی میزان خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و فاضلاب روستایی درمیان را 570 کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: از این میزان خط انتقال و شبکه توزیع 30 درصد فرسوده است.

انتهای پیام/69010/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول