اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از چهار روز رقابت

اردبیل قهرمان مسابقات مینی‌گلف بانوان شد

بعد از چهار روز رقابت تنگاتنگ، استان اردبیل عنوان قهرمانی مسابقات مینی‌گلف بانوان کشور را به دست آورد.

اردبیل قهرمان مسابقات مینی‌گلف بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این رقابت‌ها که عصر امروز و با اهدای لوح و همچنین حکم قهرمانی و هدایای ویژه از تیم‌های برتر در اردبیل انجام شد، تیم هیئت گلف استان اردبیل در بخش انفرادی و تیمی توانست با کسب بیشترین امتیاز و مدال‌ها، قهرمانی خود را بار دیگر مسجل کرده و به عنوان تیم برتر کشور انتخاب شود.

در پایان این رقابت‌ها بعد از اردبیل تیم‌های همدان و کرمان نیز توانستند عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دهند تا برای حضور در مسابقات بین‌المللی و جهانی آماده باشند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اردبیل و در زمین مناسب مینی‌گلف سما این شهر برگزار شد در گروه انفرادی زهرا حسینی از تیم نمین سرامیک اول شد و سیما صوراناری و همچنین سیما شاه‌محمدی از همین تیم عناوین دوم و سوم کشوری را به دست آوردند.

در نتایج تیمی نیز تیم نمین سرامیک اردبیل به مقام اول و قهرمانی دست یافت و تیم‌های هیئت گلف اردبیل به عنوان تیم منتخب به همراه همدان در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

پیش از این نیز مسابقات مردان مینی‌گلف کشور برگزار شده بود که تیم اردبیل به مقام قهرمانی دست یافته و تیم‌های لرستان و همدان نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته بودند.

در این دوره از رقابت‌ها، هشت تیم از استان‌های همدان، کرمان، کرمانشاه، خراسان رضوی، زنجان، گلستان و اردبیل در بخش مردان حضور داشتند و در قسمت بانوان نیز هشت تیم از هفت استان کشور که تیم اردبیل در قالب دو تیم در این رقابت‌ها حاضر شده بود، رقابت نفس‌گیری را به مدت چهار روز انجام داده و در پایان از تیم‌های برتر تجلیل شد.

بانوان اردبیل در مسابقات پیاده‌روی درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در مسابقات کشوری پیاده‌روی بانوان سراسر کشور، بانوان استان اردبیل خوش درخشیدند. در این رقابت‌ها که 14 تیم از 13 استان کشور حضور داشتند، پس از دو روز رقابت نفرات برتر در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند.

در رده سنی 35 سال سهیلا مزین اول شد و زلیخا فیضی و شبنم بصیری هر دو از اردبیل مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی 40 سال اکرم ابراهیم‌زاده از خراسان رضوی اول شد و در رده سنی 45 سال نیز حلیمه محمودی از مازندران مقام اول را به دست آورد.

در رده سنی 50 سال لیلا احمدی از تهران اول شد و در رده سنی 60 سال نیز هاشمیه حسینی از اردبیل به مقام نخست دست یافت.

در گروه سنی 65 سال فخرالسادات دادرس از فارس اول شد و مقام قهرمانی رده سنی 70 سال نیز به زهرا حری از خراسان رضوی رسید.

در رده سنی 75 سال به بالا نیز سیده فاطمه حشمتی از استان فارس درخشید.

نفرات برتر این مسابقات در گروه‌های سنی مختلف به مسابقات آسیایی مالزی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/62004/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول