اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت گلف همدان:

تیم مینی‌گلف همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

رییس هیئت گلف استان همدان گفت: در مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کشور آقایان، تیم مینی‌گلف همدان موفق به کسب رتبه سوم شد.

تیم مینی‌گلف همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

وهاب به‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف اظهار داشت: این رقابت‌ها به میزبانی استان اردبیل برگزار شد که شرکت‌کنندگان در 9 راند و 36 میدان مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی مسابقات خود را انجام دادند.

وی افزود: در کسب نتایج تیمی، تیم اردبیل عنوان نخست را کسب کرد و تیمهای استان لرستان و همدان توانستند عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

رییس هیئت گلف همدان با اشاره به اسامی تیم آقایان همدان بیان کرد: مهدی خادمی بازیکن و سرپرست، افشین بهادری‌نژاد و احسان بهادری‌نژاد در تیم همدان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از نفرات برگزیده در این رقابت‌ها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مینی‌گلف، برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه در آلمان برگزار می‌شود دعوت به عمل آورده خواهد شد.

به‌منش در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره بخش بانوان این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف با حضور نفرات برتر ورزشکاران مینی‌گلف از استان‌های سراسر کشور و در بخش بانوان از امروز (18 اردیبهشت ماه) به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در 9 راند و  36 میدان مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی مسابقات خود را انجام داده که استان‌های اردبیل(دو تیم الف و ب)، زنجان، کرمان، گلستان، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی و قم 9 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

به‌منش درباره اسامی تیم اعزامی بانوان همدان گفت: مهرنوش خادمی بازیکن و سرپرست، مینا عظیمی پارسا و سپیده رسولی از بازیکنان اعزامی در بخش بانوان هستند.

وی با بیان اینکه ورزش مینی‌گلف در همدان بسیار مستعد پیشرفت است اظهار کرد: در راستای جذب جوانان به این رشته تبلیغات خود را به طور مستمر و دائم در سطح شهر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/89018/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول