اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کشوری

مسابقات تیم مینی‌گلف کرمان برگزار شد

سرپرست هیئت گلف استان کرمان گفت: مسابقات تیم مینی‌گلف استان کرمان برای اعزام نفرات برگزیده به مسابقات قهرمانی کشور در پارک شورا برگزار شد.

مسابقات تیم مینی‌گلف کرمان برگزار شد

منصور دامغانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ورزشکاران رشته گلف از روز ششم فروردین ماه سال جاری تمرینات خود را آغاز کردند.

وی افزود: تیم گلف استان کرمان در دو گروه آقایان و بانوان تمرینات خود را در پارک شورا برگزار کرده‌اند و نفرات برتر پس از برگزاری مسابقات دو روزه انتخاب و برای اعزام به مسابقات کشوری معرفی شدند.

سرپرست هیئت گلف استان کرمان بیان داشت: در بخش آقایان حمیدرضا نوری با 79 ضربه اول، علیرضا نوری با 82 ضربه دوم و احسان انوشه با 88 ضربه سوم شدند که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

دامغانی گفت: همچنین در این بخش حامد چشم‌به‌راه با 90 ضربه چهارم و محمد شهیدی با 100 ضربه پنجم شدند، اما نتوانستند به مسابقات کشوری راه یابند.

وی عنوان کرد: در قسمت بانوان نیز زهرا سیدی با 80 ضربه اول، فاطمه اقبالی و بهار نوری با 94 ضربه مشترکا دوم و ماران نظریان با 96 ضربه سوم شدند که از این تعداد سه نفر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

سرپرست هیئت گلف استان کرمان ابراز داشت: محدثه بیرجندی با 97 ضربه چهارم، پوران سیرکانی با 102 ضربه پنجم، فاطمه گیلانی با 103 ضربه ششم، بهار اسماعیلی با 105 ضربه هفتم، رویا بیرجندی با 107 ضربه هشتم و راحیل امیری با 110 ضربه نهم شدند و نتوانستند به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا کنند.

دامغانی گفت: ورزش گلف و هیئت گلف مدت چهار سال راه‌اندازی شده و از آن جا که مسئولیت آن با سرپرست بوده رشد چشمگیری نداشته است.

وی بیان داشت: در این رشته کمبودهای زیادی است که می‌شود به نبود زمین گلف و ساختمان هیئت اشاره کرد.

سرپرست هیئت گلف استان کرمان تصریح کرد: در این میان مکاتباتی را با اداره کل ورزش و جوانان داشته‌ایم که قول مساعدت و همکاری داده شده است.

دامغانی افزود: ارتباط با شهرداری و سازمان پارک‌ها برای شناسایی مکانی به متراژ 60 هکتار نیز اتفاق افتاده و امیدواریم بتوانیم با به‌ دست آوردن این زمین گام خوبی را برای هیئت گلف استان برداریم.

وی عنوان کرد: از آن جا که مسئولیت سالن فجر به این هیئت گلف سپرده شده است به دنبال راه‌اندازی دفتر هیئت در سالن فجر هستیم و به‌زودی دفتر مذکور در این مکان راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول ورزشی ابراز داشت: انتخاب هیئت رئیسه و انتخاب اعضای هیئت استان کرمان انجام گرفته و به دنبال انتخاب مسئولان هیئت شهرستان‌ها هستیم تا ورزش گلف را در سراسر استان راه‌اندازی کنیم تا این ورزش در سراسر استان گسترش یابد.

دامغانی گفت: طراحی سایت خبری هیئت گلف استان نیز در دستور کار است و به‌زودی سایت خبری این هیئت طراحی می‌شود.

سرپرست هیئت گلف استان کرمان افزود: اعزام تیم‌های گلف و مینی‌گلف به مسابقات قهرمانی کشور در تقویم برنامه‌های کاری اردیبهشت ماه سال 92 گنجانده شده و در دهه آخر اردیبهشت نیز علاقمندان به ورزش گلف می‌توانند در کلاس بین‌المللی گلف در تهران حضور یابند.

دامغانی بیان کرد: در نظر داریم تا دو ماه آینده زمین گلف هیئت استان کرمان طراحی و ساخته شود و امیدواریم این اتفاق سبب پیشرفت ورزش گلف در استان شود.

انتهای پیام/80011/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول