اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف خراسان‌رضوی خبر داد

تکمیل زمین‌های گلف خراسان‌رضوی در سال 92

رئیس هیئت گلف خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری پیگیری پروژه‌های در دست احداث این هیئت در اولویت قرار دارد.

تکمیل زمین‌های گلف خراسان‌رضوی در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، محسن پورتقی اظهار داشت: سال گذشته با همت مسئولان، مربیان و ورزشکاران موفق به کسب سهمیه تیم ملی و همچنین مقام‌های مختلفی در سطح استان و کشور شدیم که ادامه این روند مشروط به فضاسازی و تامین تجهیزات مورد نیاز این ورزش است.

وی افزود: افتتاح هفت باب زمین آسفالت مینی گلف در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد، تنها گوشه‌ای از اقدامات عمرانی این هیئت برای گسترش فضای این رشته در سال 91 بوده است و این روند با پیگیری احداث و تکمیل زمین‌های گلف مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع)، شهید بهشتی و همچنین دو بوستان در سطح شهر، ادامه دارد.

رئیس هیئت گلف استان در ادامه از اعزام تیم بانوان و آقایان استان به مسابقات گلف قهرمانی کشور در ماه‌های مختلف سال جاری خبر داد و افزود: مسابقات مینی گلف قهرمانی استان در سال جاری به صورت مستمر برگزار می‎شود و هدف اصلی از برگزاری این مسابقات افزایش آمادگی ورزشکاران و همچنین شناسایی بازیکنان مستعد و با انگیزه است.

پورتقی با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش در توسعه یک ورزش، بیان کرد: در سال جدید چهار نفر از مربیان استان به کلاس‌های آموزشی و توجیهی با حضور مدرس بین‌المللی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران اعزام می‎شوند.

وی از برگزاری دو دوره کلاس آموزش توجیهی با حضور مدرس فدراسیون گلف در مشهد خبر داد و اظهار داشت: امید است در سال جدید همچون سال گذشته بتوانیم به اهداف پیش رو دست یابیم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول