اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف همدان:

رشته گلف در همدان آینده روشنی دارد

رئیس هیئت گلف همدان گفت: با وجودی که یک سال از فعالیت رشته گلف در همدان گذشته، با اقدامات انجام شده این رشته آینده بسیار روشنی دارد.

رشته گلف در همدان آینده روشنی دارد

وهاب به‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره اعزام تیم و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف در اردبیل اظهار داشت: این مسابقات برای انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی جهان که در مردادماه در آلمان برگزار می‌شود، صورت گرفته است.

وی افزود: از همدان در بخش آقایان مهدی خادمی بازیکن و سرپرست، افشین بهادری‌نژاد، احسان بهادری‌نژاد و بانوان نیر مهرنوش خادمی بازیکن و سرپرست، مینا عظیمی پارسا، سپیده رسولی هستند.

رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه گلف‌بازان ما تجربه خوبی دارند، ادامه داد: در این مسابقات استان‌ اردبیل به عنوان میزبان با دو تیم، و استان‌های البرز، زنجان، لرستان، قم،‌ کرمان، گیلان و همدان هرکدام با یک تیم شرکت کرده‌اند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره وضعیت رشته گلف در همدان گفت: با توجه به اینکه رشته گلف یک سال است فعالیت مجدد خود را در همدان آغاز کرده، نه تنها همدان بلکه سایر استان‌‌ها نیز در این زمینه مشکل دارند.

به‌منش، مشکل اصلی گلف در استان‌ها را مربوط به زمین دانست و ابراز داشت: رشته گلف حدود 30 هکتار زمین نیاز دارد و این مشکلی است که تمام استان‌ها درگیر آن هستند.

وی ادامه داد: ما در کل کشور تنها چهار زمین گلف خاکی و یک زمین گلف چمن در تهران داریم که آن هم در حد ایده‌آل و استاندارد نیست.

رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه با توجه به این مشکلات مینی‌گلف در تمام استان‌ها فعال شده است، بیان کرد: با وجودی که زمان کوتاهی از فعال شدن گلف در همدان می‌گذرد، نتایج بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم و توانستیم یک تیم خوب را تشکیل داده‌ایم.

وی تصریح کرد: با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان توانسته‌ایم تجهیزات لازم را برای هیئت خریداری کنیم.

به‌منش ابراز داشت: در مجموعه ملت سعیدیه زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر را دراختیار هیئت ما قرار داده‌‌اند که سعی داریم زمین مینی‌گلف را در آنجا احداث کنیم که شامل 18 حفره است.

وی با اشاره به نیاز همکاری شهرداری و اداره منابع طبیعی با این هیئت گفت: فعلاً با شهرداری صحبتی نشده است، اما ما نیازمند این هستیم که این سازمان در زمینه نشاط و سلامتی جامعه و پرکردن اوقات فراغت جوانان ما را یاری کند.

رئیس هیئت گلف استان همدان ابراز داشت: اگر بتوانیم با اداره منابع طبیعی تعامل داشته باشیم تا این اداره زمینی را در اختیار ما قرار دهند، شاهد رشد و شکوفایی این ورزش خواهیم بود.

وی درباره هیئت‌های فعال این هیئت در شهرستان‌ها ابراز کرد: فعلاً به علت تولد دوباره این رشته در همدان شهرستان فعالی نداریم، اما با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده از شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند خواسته‌ایم که یک نفر را به عنوان سرپرست به ما معرفی کنند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای فعال کردن هیئت‌های شهرستانی انجام دهیم.

به‌منش با بیان اینکه دفتر هیئت گلف همدان در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر در حال تجهیز دفتر هیئت هستیم و با کمک مدیرکل ورزش همدان تجهیزاتی برای انجام این ورزش خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تمرینات گلف خود را به فضاهای باز در چمن و زمین‌های کشاورزی برده‌ایم، ابراز داشت: در فضای سالنی نیز با بستن تور، تمرین خود را انجام می‌دهیم.

رئیس هیئت گلف استان همدان درباره استعدادیابی در این رشته گفت: در این راستا تبلیغات خود را به طور مستمر و دائم در سطح شهر انجام می‌دهیم.

وی درباره آینده این رشته بیان کرد: با توجه به آغاز به کار دوباره این هیئت در همدان از تمام نیروهای استان برای هرچه فعال‌تر شدن این هیئت استفاده خواهیم کرد.

به‌منش در پایان متذکر شد: اگر بتوانیم در بخش زیرساخت‌ها خوب عمل کنیم، آینده روشنی برای این رشته در همدان ترسیم می‌شود.

انتهای‌ پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول