اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان قم:

گلف قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی خواهد داشت

رئیس هیئت گلف استان قم از تلاش برای حضور موفق تیم قم در مسابقات گلف قهرمانی کشور خبر داد.

گلف قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی خواهد داشت

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین رقابت رسمی گلف کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، پیکارهای گلف قهرمانی کشور محسوب می‌شود که قرار است این هفته به انجام برسد و قمی‌ها نیز در آن شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان و اعلام آن به هیئت‌های استانی، این دوره از پیکارهای گلف قهرمانی کشور قرار است از چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران به انجام برسد که فاصله نزدیک با تهران فرصت خوبی برای حضور آماده‌ترین گلف‌بازان قم در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: در حال حاضر در گلف قم چهره‌های خوب و موفقی حضور دارند که در سال‌های اخیر در رقابت‌های مختلف کشوری موفق به کسب عناوین ارزشمندی شده‌اند و در این دوره نیز پرفروغ و مدعی ظاهر خواهند شد.

وی بیان کرد: قم در گلف و مینی‌گلف با اینکه در بین هیئت‌های ورزشی فعال در قم کمتر از 10 سال سابقه فعالیت رسمی دارد اما به خوبی توانسته در کشور جایگاه و اعتبار بالایی برای خود به دست بیاورد و در چندین رقابت قهرمانی کشور جزو تیم‌های اول تا سوم قرار بگیرد.

علویون تصریح کرد: حتی باید به این نکته نیز اشاره کنم که کمتر از سه سال قبل در جریان رقابت‌های بین‌المللی جام مرسدس بنز که در تهران برگزار شد، علی منفرد یکی از نمایندگان اعزامی گلف قم به این پیکارها توانست روی سکو برود.

وی عنوان داشت: این مهم نشان می‌دهد که قم در گلف استعداد و توانمندی بالایی دارد و در صورتی که ما از نظر مالی و امکاناتی در این رشته به خوبی حمایت شویم حتی می‌توانیم با اینکه کسی از گلف توقعی ندارد اما جزو ورزش‌های مدال آور قم در میادین معتبر داخلی و خارجی باشیم.

رئیس هیئت گلف استان قم در ادامه یکی از مهمترین اولویت‌های این رشته در سال جدید را حضور موفق در پیکارهای لیگ دسته اول گلف باشگاه‌های کشور در کنار درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور عنوان کرد و بیان داشت: در بخش مردان قطعاً در لیگ دسته اول یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: سال گذشته تا نیمه نهایی لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور پیش آمدیم اما صعودمان به لیگ برتر میسر نشد ولی امسال حضور پرقدرت‌تری خواهیم داشت، ضمن اینکه در بخش بانوان نیز تمام تلاش خود را برای داشتن تیم‌هایی موفق در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور امسال به کار خواهیم برد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول