اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان قم:

ترکیب تیم مردان قم در گلف قهرمانی کشور مشخص شد

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: سه تن از بهترین‌های حال حاضر گلف قم برای کسب عنوان قهرمانی به گلف مردان کشور اعزام شدند.

ترکیب تیم مردان قم در گلف قهرمانی کشور مشخص شد

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه قم همواره در مسابقات قهرمانی گلف مردان کشور به میدان می‌رود، تصریح کرد: امسال نیز تیم اعزامی هیئت گلف قم در تلاش برای راهیابی به مراحل بالا و سرانجام کسب عنوان قهرمانی برابر حریفان قرار می‌گیرد.

وی افزود: حریفان گلف‌بازان قمی در این دوره از مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور، طبیعتا بهترین‌های حاضر حاضر گلف کشور هستند اما گلف‌بازان قمی پیش از این در همین رقابت‌ها چهره‌های مطرحی را از پیش رو برداشته‌اند و الان نیز مدعی هستند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی گلف استان به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های گلف قهرمانی مردان کشور، اعضای تیم تمرینات آماده‌سازی خوبی را برگزار کرده‌اند و با احتساب شرایط مطلوبی که آنها دارند، نسبت به موفقیت تیم اعزامی قم امیدواریم.

وی یادآور شد: گلف‌بازان قمی همواره به دنبال فراگیری دانش و علوم جدید این رشته ورزشی هستند که بتوانند به سطح اول گلف کشور رسیده و در مسابقاتی که در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود، برابر حریفان خود حرفی برای گفتن داشته باشند.

علویون با تاکید بر اینکه نفرات اعزامی گلف قم خوب تمرین کرده و با خیال آسوده راهی رقابت‌های گلف قهرمانی مردان کشور شده‌اند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون گلف، این رقابت‌ها در رده‌های سنی 18 تا 30 سال به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه به گلف‌بازان قمی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور قول پاداش تعلق می‌گیرد، اضافه کرد: قم در گلف کشور یکی از استان‌های موفق به شمار می‌رود چون در هر دو رشته گلف و مینی‌گلف فعالیت می‌کند و ورزشکاران توانمندی دارد.

رئیس هیئت گلف استان قم در ادامه به ترکیب تیم اعزامی هیئت قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در این تیم فراز مقدم، فرهاد فاتح و محمد عالی پناه نفراتی هستند که به سرپرستی محسن جباری برای کسب عناوین برتر کشور با حریفان رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی زمین مینی‌گلف در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم علاقه‌مندان زیادی را در هر دو بخش آقایان و بانوان به این رشته جذب کرده است، گفت: در حال حاضر بستر خوبی برای تحول در این رشته فراهم است و تیم گلف بانوان قم نیز نهم تا یازدهم اردیبهشت در تهران با حریفان خود در رقابت‌های قهرمانی کشور به پیکار می‌پردازد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول