اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت گلف همدان:

بانوان مینی‌گلف همدان در رتبه دوم کشور ایستادند

رییس هیئت مینی‌گلف همدان گفت: در مسابقات قهرمانی مینی‌گلف کشور بانوان، تیم مینی‌گلف همدان موفق به کسب رتبه دوم شد.

بانوان مینی‌گلف همدان در رتبه دوم کشور ایستادند

وهاب به‌منش امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف با حضور نفرات برتر ورزشکاران مینی‌گلف از استان‌های سراسر کشور و در بخش بانوان به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در 9 راند و 36 میدان مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی مسابقات خود را انجام دادند و در نتایج تیمی، تیم اردبیل عنوان نخست را کسب کرد و تیم‌های استان همدان و کرمان توانستند عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

رییس هیئت مینی‌گلف همدان با اشاره به اسامی بانوان شرکت‌کننده در این مسابقات بیان کرد: مهرنوش خادمی بازیکن و سرپرست، مینا عظیمی‌پارسا و سپیده رسولی از بازیکنان اعزامی در بخش بانوان بودند.

وی خاطرنشان کرد: یک سال است که هیئت گلف همدان تشکیل شده و برای نخستین بار تیم مینی‌گلف همدان در بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

به‌منش با اشاره به نتایج آقایان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در تیم آقایان مهدی خادمی بازیکن و سرپرست، افشین بهادری‌نژاد و احسان بهادری‌نژاد در تیم همدان حضور داشتند که در کسب نتایج تیمی، تیم اردبیل عنوان نخست را کسب کرد و تیم‌های استان لرستان و همدان توانستند عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: تلاش و تمرینات مستمر و انگیزه بالا و نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به این رشته و حمایت ‌لازم باعث شد که برای نخستین در مسابقات قهرمانی کشور اعزام داشته باشیم و نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

به‌منش با اشاره به زیرساخت‌های این رشته در همدان ابراز کرد: یک سالن در مجموعه 6 هزار نفری انقلاب همدان در اختصاص هیئت گلف قرار گرفته است اما لازمه کار داشتن زمین استاندارد است که زمین یک هزار متری در ورزشگاه ملت را به ما اختصاص داده‌اند.

وی افزود: اگر بتوانیم اسپانسر جذب کنیم شرایط را فراهم کنیم تا بتوانیم میزبانی هم داشته باشیم.

به‌منش ادامه داد: به دنبال جذب ورزشکار در این رشته هستیم و با تمام توان در امر استعداد‌یابی تلاش می‌کنیم که تعداد بانوان فعال در این رشته فعلاً بیشتر از آقایان است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی کشور مینی‌گلف با حضور نفرات برتر ورزشکاران مینی گلف از استان‌های اردبیل(2 تیم الف و ب)، زنجان، کرمان، گلستان، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی و قم 9 تیم حاضر در این رقابت‌ها به میزبانی استان اردبیل بودند.

از نفرات برگزیده در این رقابت‌ها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی مینی‌گلف، برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال جاری در آلمان برگزار می‌شود دعوت به عمل آورده خواهد شد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول