اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 3 طلا، یک نقره و 4 برنز

قم بر سکوی قهرمانی ووینام کشور ایستاد / اعزام برترین‌ها به مسابقات جهانی فرانسه

جدال برترین‌های ووینام کشور در پایان سه روز رقابت در قم با قهرمانی و قرار گرفتن قم بر سکوی نخست رقابت‌ها به پایان رسید.

قم بر سکوی قهرمانی ووینام کشور ایستاد / اعزام برترین‌ها به مسابقات جهانی فرانسه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ووینام‌کاران بیش از 25 استان از روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم حضور داشتند و بعد از وزن‌کشی رقابت‌های خود را در قم آغاز کردند تا نفرات اعزامی به مسابقات جهانی از پیکارهای انتخابی در قم گزینش شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، هیئت ورزش‌های رزمی استان قم میزبان این رقابت‌ها بود تا در پایان رقابت در 11 وزن ملی پوشان اعزامی به پیکارهای ووینام قهرمانی جهان از بین نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات انتخابی تیم ملی در قم شناخته شوند.

به دلیل اهمیت زیادی که رقابت‌های جهانی امسال دارد و با توجه به اینکه ووینام‌کاران اعزامی به این رقابت‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند، نفراتی که در انتخابی تیم ملی در جایگاه نخست اوزان مختلف قرار گرفتند شانس عضویت در تیم ملی را به دست آوردند.

مدعیان عضویت در تیم ملی ووینام از استان‌های مختلف کشور بر اساس سهمیه‌ای که برای هر استان در نظر گرفته شد در این دوره حاضر بودند تا نفرات برتر هر وزن در پایان مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شوند و از بین آنها ترکیب نهایی تیم ملی ووینام انتخاب شود.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی ملاکی مهم برای عضویت مدعیان در تیم ملی ووینام کشور محسوب می‌شد و نفراتی به مسابقات جهانی فرانسه تیم ملی اعزام می‌شوند که در این دوره از رقابت‌ها حضور داشته و خود را از نظر فنی و توانایی به کادر فنی تیم ملی نشان دادند.

هدف مهم فدراسیون ورزش‌های رزمی حضور موفق تیم ملی در مسابقات جهانی است و از هشتم اردیبهشت ماه که اردوی تیم ملی آغاز می‌شود تا آن زمان باید این تیم با بهترین ووینام‌کاران تمرینات آماده‌سازی را پشت سر بگذارد تا از هر نظر با شرایطی مطلوب در اوزان مختلف با حریفان مطرح رقابت کند.

در حالی که مربیان تیم ملی ووینام، نحوه عملکرد ووینام‌کاران شرکت‌کننده در پیکارهای انتخابی تیم ملی را به دقت زیر نظر داشتند تا بهترین‌ها گزینش شوند، تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم با کسب هشت مدال که متشکل از سه نشان طلا، یک نقره و چهار برنز بود، بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

بعد از ووینام‌کاران قمی که از فرصت میزبانی نهایت بهره را برده و در جایگاه نخست این رقابت‌ها ایستادند، تیم اعزامی ووینام هیئت ورزش‌های رزمی استان گیلان در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه لرستان به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول