اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در اردبیل صورت می‌گیرد

رقابت 3 بانوی گلف‌باز قمی برای عضویت در تیم ملی

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: سه بانوی گلف‌باز قمی از امروز در مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت 3 بانوی گلف‌باز قمی برای عضویت در تیم ملی

سید محمد علویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف کشورمان با توجه به اینکه رقابت‌های جهانی مینی گلف در انتظار گلف‌بازان کشورمان قرار دارد، انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تقویم فدراسیون گلف رقابت‌هایی که در بخش آقایان برگزار شد و در انتظار بانوان قرار دارد، مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور است اما با توجه به در پیش بودن پیکارهای مینی گلف قهرمانی جهان انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌رود.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: تیمی متشکل از مینی گلف‌بازان حرفه‌ای قم را روانه این رقابت‌ها کرده‌ایم تا گلف‌بازان قمی بتوانند با قرار گرفتن در بین برترین‌های این پیکارها، جواز حضور در مسابقات جهانی آلمان را کسب کنند.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان مینی گلف به میزبانی هیئت گلف استان اردبیل با شرکت 9 تیم برگزار می‌شود که نفرات اعزامی از استان قم زهرا زارعی، زینب کرد فلاحت و سکینه باباخانی محسوب می‌شوند.

علویون با بیان اینکه مسابقات مینی گلف قهرمانی بانوان کشور در پارک سمای اردبیل به انجام می‌رسد، اضافه کرد: در این مسابقات 27 بانوی گلف‌باز در قالب 9 تیم از استان‌های همدان، گیلان، قم، کرمانشاه، اردبیل، خراسان و کرمان شرکت کرده‌اند و به مدت دو روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی در ادامه به شیوه و نحوه برگزاری این پیکارها نیز اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در 18 زمین به انجام می‌رسد و طی آن بانوان گلف‌باز شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم و راهیابی به تیم ملی مینی گلف در مسابقات جهانی آلمان، در 9 راند و در سه تایم متفاوت پیکار می‌کنند.

رئیس هیئت گلف استان قم یاد آور شد: این مسابقات فردا با معرفی افراد برتر به کار خود پایان می‌دهد که برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا پس از پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی، مرداد ماه امسال در رقابت‌های جهانی مینی گلف در آلمان با حریفان مطرح خارجی به رقابت بپردازند.

وی با بیان اینکه آینده درخشانی برای گلف و مینی گلف بانوان قم پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: از سالی که این ورزش به طور جدی در قم فعالیت خود را آغاز کرد، بانوان نیز در کنار آقایان تمرین کرده و مسابقه برگزار می‌کنند و به پیشرفت‌های خوبی دست یافتند.

انتهای پیام/78002/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول