اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل:

اعزام 15 هزار و 222 زائر به حرم روح‌الله / تامین اعتبار اعزام کاروان‌ها صورت گرفته است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از 15 هزار و 222 نفر از استان اردبیل عازم حرم روح‌الله می‌شوند.

اعزام 15 هزار و 222 زائر به حرم روح‌الله / تامین اعتبار اعزام کاروان‌ها صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های مناسبتی خرداد ماه در اردبیل اظهار داشت: امت وفادار ایران همچون سال‌های گذشته در تبعیت از فرمان ولایت فقیه و تجدید میثاق با امام و شهدا 14 خرداد را باشکوه‌تر از هر سال دیگر برگزار می‌کنند تا در طلیعه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تودهنی بزرگی به سردمداران شیطان صفت روزگار بزنند.

وی با اشاره به این حرکت عظیم ملی و کنگره وفاداری به انقلاب و آرمان ولایت خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به مانند سایر دستگاه‌ها در این حرکت عظیم نقش‌آفرینی واقعی خواهد داشت به طوری که با ابلاغ سهمیه شهرستان‌های مختلف و برگزاری جلسات هماهنگی با حضور فرمانداران قرار شده است اعزام روز 13 خرداد ماه انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به آغاز ثبت‌نام علاقمندان و زائران حرم روح‌الله اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با عنایت استاندار اردبیل منابع اعتباری مورد نیاز تامین و تزریق شود تا در اعزام سهمیه ابلاغی به استان شهرستان‌ها با مشکل خاصی روبرو نشوند.

کریمیان گفت: تدابیر امنیتی و حفظ سلامت کاروان‌ها صورت گرفته به طوری که ما در تهران محل اسکان را مشخص کردیم و قرار است در این اعزام هیچ مشکل خاص و محدودیت اعتباری نداشته باشیم تا کاروان‌ها با خیال راحت و عمق وفاداری به امام و انقلاب به این سفر معنوی عزیمت کرده و به سلامت نیز بازگردند.

این مسئول عنوان کرد: در حالی که قدرت‌های بزرگ تحریم ایران را در اولویت قرار داده و از هر جهت برای این کشور فشار و توطئه‌ ایجاد می‌کنند این اعزام‌ها که نمودی از عشق و وفاداری به امام و انقلاب است بخش عظیمی از ترفندها را خنثی کرده و پازل توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح بزرگ خرمشهر را گرامی داشت و ابراز داشت:‌ این روز که در حقیقت یادآور صلابت رشید مردان ایران اسلامی در عرصه فتح و ظفر است امروز به نقطه تحولی تبدیل شده است تا فرهنگ ایثار و شهادت به نحو شایسته تبیین و تبلیغ شود.

کریمیان از سوم خرداد به عنوان روز شکست بزرگ استکبار جهانی از دست جوانان این ملت و نقطه اوج پیروزی‌های رزمندگان اسلام یاد کرد و افزود: در گرامیداشت این روز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نمونه مستقر در استان برگزار خواهد شد که تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ارزشی و تجلیل از فاتحان خرمشهر این روز بزرگ را در حد بزرگی و صلابت ملت ایران پاس بداریم.

وی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم امروز نیز در صحنه اقتصادی و سیاسی بر دشمن غلبه کرده و فتح بزرگتر از سوم خرداد را رقم بزنیم باید با بصیرت در صحنه حاضر باشیم و در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خود را موظف به انجام ماموریت و حرکت‌های دقیق حمایتی بکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: در نقطه تکمیل حماسه سوم خرداد حضور آگاهانه مردم در گرامیداشت یاد و نام امام و بزرگ قیام 15 خرداد، ملت ایران در 24 خرداد ماه نقطه وصل اتحاد و همدلی خود را در حمایت از انقلاب اسلامی به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول