اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ساری خبر داد

اعزام دوچرخه‌سواران ساروی به مرقد امام راحل

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ساری از اعزام دوچرخه‌سواران ساروی به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

اعزام دوچرخه‌سواران ساروی به مرقد امام راحل

سیدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به منظور ارج نهادن مقام شامخ امام راحل در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره)، دوچرخه‌سواران مرکز استان از ساری تا بهشت زهرا را رکاب خواهند زد.

وی با اشاره به  میزبانی مسابقات جوانان و بزرگسالان قهرمانی استان در ساری گفت: برای ارتقای سطح داوری دوچرخه‌سواران مرکز استان کلاس درجه سه داوری بانوان و آقایان خرداد ماه در ساری برگزار می‌شود.

حسینی در ادامه از برگزاری همایش عمومی دوچرخه‌سواری در ساری خبر داد و یادآور شد: همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر این همایش با حضور بانوان و آقایان دوچرخه‌سوار تیر ماه در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری ساری همچنین از میزبانی مسابقات قهرمانی استان در رشته کراس کانتری خبر داد و بیان کرد: در کنار برگزاری کلاس داوری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه برای سطح دانش بیشتر مربیان ویژه آقایان و بانوان در ساری برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری دوره استعدادیابی نونهالان و نوجوانان مرکز استان با حضور مربیان استعدادیاب افزود: به منظور رشد و گسترش ورزش دوچرخه‌سواری در بین نوجوانان و جوانان با کمک مربیان استعدادها کشف می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول