اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه خبر داد

اعزام 1200 نفر از فیروزکوه به مرقد مطهر امام راحل

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از اختصاص سهمیه یک‌هزار و 200 نفری به این شهرستان برای اعزام به بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

اعزام 1200 نفر از فیروزکوه به مرقد مطهر امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر انارکی عصر امروز در نخستین جلسه هماهنگی ویژه برنامه‏های گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه اظهار داشت: به این منظور، برنامه‏ریزی خوبی در سطح شهرستان فیروزکوه با هماهنگی نهادها و ادارات انجام شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان‏های آن عزیز سفر کرده، اجرایی می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از اعزام یک‌هزار و 200 نفر از فیروزکوه به مرقد مطهر بنیان‏گذار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: تأکید ویژه سپاه استان تهران بر اعزام افراد به اندازه سهمیه در نظر گرفته شده و نه کمتر از آن است تا با پررنگ‏تر کردن جنبه سیاسی موضوع، به عنوان یک برنامه تبلیغاتی برابر هجمه‏های دشمنان نمود بهتری داشته باشد.

انارکی خاطرنشان کرد: در این راستا، نیازمند 30 دستگاه اتوبوس، تهیه آب معدنی، میان وعده غذایی، ناهار و وسایل ایاب و ذهاب افراد و زائران از روستاها به شهر هستیم.

وی با اشاره به گستردگی و وسعت شهرستان فیروزکوه، از اعزام زائران در دو مرحله (از محل اعزام تا محل سپاه و از آنجا تا تهران) خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به دور بودن شهرستان فیروزکوه از پایتخت و در نظر گرفتن بروز مشکلات احتمالی طی مسیر، اعزام‏ها صبح زود انجام می‏شود.

انارکی بیان کرد: در این زمینه، خواستار پشتیبانی و حمایت همه‏جانبه دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه در بحث‏های پشتیبانی، تامین خودرویی، اعزام اکیپ بهداشتی و امدادی و تغذیه زائران هستیم.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول