اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد

اعزام 40 هزار زائر مازندرانی به مرقد امام(ره)

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: امسال 40 هزار زائر به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 40 هزار زائر مازندرانی به مرقد امام(ره)

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحمت‌الله صادقی شامگاه یکشنبه در ستاد گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در استانداری مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 32 هزار و 108 نفر به مرقد امام خمینی (ره ) اعزام شدند، اظهار داشت: از این تعداد، 22 هزار و 964 برادر و 9 هزار و 964 خواهر و 28 هزار نفر نیز از بسیج محلات شهری و روستایی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک‌هزار و 425 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) بسیج شدند، تصریح کرد: بعضی از خودروها و مینی‌بوس‌ها که مناسب نیستند باید به حداقل برسند.

صادقی خاطرنشان کرد: 864 میلیون تومان در سال گذشته هزینه این برنامه‌ها شده که 50 درصد آن از نهادها و فرمانداری‌ها تأمین شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: کمیت و کیفیت مراسم‌های رحلت امام خمینی(ره) در روستاها و شهرها افزایش پیدا کرده است.

وی، انس با قرآن، شب خاطره و شعر، توزیع کتاب، برپایی نمایشگاه، توزیع سی دی معرفی و تبیین نظرات حضرت امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف را از جمله اقدامات فرهنگی سالگرد ارتحال امام عنوان کرد.

صادقی در پایان با بیان اینکه امسال این ستاد با قوت هرچه بیشتر تشکیل می‌شود، اظهار داشت: امسال با بسیج کردن ظرفیت ستاد ارتحال 40 هزار زائر را به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌کنیم.

انتهای پیام/86016/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول