اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

برخورد قانونی با تبلیغات غیر قانونی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل از برخورد قانونی و قضایی با استفاده‌کنندگان از اسپری و یا تبلیغات غیر‌قانونی از جمله نصب پوستر در تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و غیره خبر داد.

برخورد قانونی با تبلیغات غیر قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در سومین جلسه کمیته تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: با هدف جلوگیری از نصب غیر‌قانونی پوسترهای تبلیغاتی و جلوگیری از اسراف و همچنین راحتی کاندیداها اقدامات لازم برای تبلیغ مناسب کاندیداها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: بر همین اساس 10 هزار متر گونی،‌ بنر و پارچه در نقاط مختلف شهر با هدف استفاده کاندیداها و تبلیغات مناسب در نظر گرفته شده است که امیدواریم این کار به شکل مطلوب و شایسته اتفاق بیفتد.

فرماندار اردبیل همچنین با تاکید بر ساماندهی مناسب تبلیغات کاندیداها در سطح شهر ادامه داد: در همین راستا قرار شده است تا ستادهای تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر راه‌اندازی نشود و کاندیداها در میادین و مراکزی که تعیین می‌شود حق تبلیغات داشته باشند.

دبیر این مسیر‌ها را مسیرهای اطراف هسته مرکزی شهر اعلام کرد و گفت: به همین منظور ایجاد ستادهای تبلیغاتی در مسیر تازه ‌میدان تا 100 متر بالاتر از میدان شریعتی، میدان ورزش تا عالی‌قاپو تا میدان مصلی، مصلی تا پیر‌عبدالملک و از محل پل سلمان‌آباد جنب شهرداری به شعاع 100 متر به طرف میر‌اشرف و 100 متر به طرف مرکز شهر به جهت رفاه حال عمومی و جلوگیری از ترافیک ممنوع خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد:‌ فاصله ستادهای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حداقل 25 متر خواهد بود و ستادهای انتخاباتی نباید روبروی هم قرار داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل از برخورد قانونی و قضایی با استفاده‌کنندگان از اسپری و یا تبلیغات غیر‌قانونی از جمله نصب پوستر در تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی و غیره خبر داد.

دبیر بیان داشت: با کسانی که با زیر ‌پا گذاشتن قانون آسایش عمومی را مختل می‌کنند برخورد قانونی صورت گرفته و در این رابطه اغماض نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی به کاندیداهای شوراهای اسلامی توصیه کرد با توجه به ایجاد بستر مناسب توسط شهرداری و مجموعه عوامل انتخابات از تبلیغات غیر‌اصولی و غیر‌متعارف پرهیز کنند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول