اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در فارس معرفی شد

مسئول استان‌های ستاد مرکزی علی‌اکبر ولایتی دبیر ستاد انتخاباتی این کاندیدای احتمالی انتخابات در فارس را معرفی کرد.

دبیر ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در فارس معرفی شد

مصطفی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: احمدرضا تابع بردبار به عنوان دبیر ستاد علی‌اکبر ولایتی در فارس و روح‌الله نجف‌پور به عنوان دبیر شورای اقوام و عشایر این استان و جنوب کشور معرفی شدند.

وی افزود: در حال حاضر 13 کمیته در ستاد دکتر ولایتی فعال شده‌اند که از آن جمله می‌توان به کمیته‌های تبلیغات، رسانه، روستاییان، کشاورزان، اصناف، کارمندان، کارگران، جوانان، دانشگاهیان و پزشکان اشاره کرد.

به گفته امیری، این کمیته‌ها در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حال حاضر از ورود به بحث تبلیغات زودهنگام پرهیز کرده و تنها آموزش و عضوگیری را در دستور کار دارند.

وی عنوان کرد: برای کمیته رسانه‌ای نیز از کسانی که داوطلب همکاری باشند نیروی فعال جذب می‌شود و افراد علاقمند می‌توانند به دفتر ستاد واقع در خیابان خاکشناسی مقابل سوپر گل‌ها مراجعه کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: به سبب اهمیت و مرکزیت استان فارس در جنوب کشور تا قبل از 15 اردیبهشت ماه جاری که دکتر ولایتی سفری را به استان خوزستان خواهد داشت،  ستاد شهرستان‌های فارس نیز فعال شده و سفری به این استان نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول