اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

اقدامات اخیر ماهیت گروه‌های ضاله همچون وهابی را برملا کرد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: این اقدامات در حقیقت به فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد و ماهیت گروه‌های ضاله همچون وهابی را برملا می‌کند که چگونه در جهان اسلام چنین آتشی افروخته شده است.

اقدامات اخیر ماهیت گروه‌های ضاله همچون وهابی را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: جسارتی که امروز صهیونیسم جهانی با پشتیبانی آمریکا و سردمداران منطقه‌ای مرتکب آن شده است در حقیقت هستی او را بر باد می‌دهد چرا که مقاومت جهان اسلام آنها را زمین‌گیر و هستی آنها را نابود می‌کند.

وی با یادآوری اینکه در کنار حمله ناجوانمردانه صهیونیسم به خاک کشور سوریه به دست تکفیری‌های خبیث و وهابیت ضاله بی‌حرمتی را به ساحت صحابه رسول‌الله مشاهده می‌کنیم که قطعاً سرمنشأ همه این فتنه‌انگیزی‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

قیاسی خاطرنشان کرد: آنها با ابزار قرار دادن فرقه‌های ضاله و طرد شده از سوی امت اسلامی سعی می‌کنند ضربه‌ای را به حقیقت عالم اسلام و جهان تشیع وارد کنند که در نهایت خفت و خواری باید گفت برخی از علما و مفتی‌های عربستان نیز عامل تشویق و ترغیب آنها شده‌اند.

این مسئول به سکوت مرگبار برخی از کشورهای عربی منطقه و سازمان‌های جهانی و بین‌المللی در قبال قتل عام مردم مظلوم سوریه اشاره کرد و ادامه داد: امروز همه امت اسلامی وظیفه دارند از حقیقت اسلام و دین مبین حمایت کنند و به یقین با این وحدت و همدلی دشمنان اسلام تضعیف شده و سرشان به سنگ می‌خورد.

وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس با حمایت همه‌جانبه غرب و دولت‌های عربی منطقه انجام شده است، اضافه کرد: اگر رژیم صهیونیستی بر منطقه سیطره پیدا کند قطعاً عاقبت و سرانجام امت اسلامی جز ننگ و خواری چیز دیگری نمی‌باشد که در این اوضاع و احوال بهتر است با بصیرت و آگاهی نگذاریم تا دشمنان جسارتی را به مقدسات دینی و حدود اسلامی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار با محکومیت حرکت اخیر وهابیت تکفیری در جسارت به صحابه رسول‌الله و نبش قبر حجربن عدی بیان کرد: این اقدامات در حقیقت به فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد و ماهیت گروه‌های ضاله همچون وهابی را برملا می‌کند که چگونه در جهان اسلام چنین آتشی افروخته شده است.

قیاسی با قدردانی از حضور آحاد مردم در حمایت از مقدسات دینی و اعلام انزجار از دشمنان اسلام یادآور شد: اگر وحدت امت اسلامی با ارزشمندترین ذخایر مادی و معنوی معنا پیدا کرده و حقیقت پیدا کند، قطعاً دشمن کوچک‌ترین ضربه‌ای را نمی‌تواند به ساحت اسلام و ارزش‌های آن وارد کند.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه خطبه‌های نماز فرا رسیدن ماه رجب به عنوان ماه استغفار و توبه را برای امت اسلامی یادآور شد و گفت: باید لحظه لحظه این ماه شریف را قدر بدانیم و با انجام اعمال واجب و مستحبی رضایت الهی را کسب کنیم.

قیاسی در ادامه خطبه‌ها به نزدیکی انتخابات و ضرورت حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از حریم اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: انتخابات مظهر اقتدار امت اسلامی در برابر دشمنانی است که سعی می‌کنند از این فرصت پیش آمده برای فتنه‌گری و بر هم زدن تعادل جامعه اسلامی استفاده کنند.

در پایان آیین با شکوه نماز جمعه بیله‌سوار جمع کثیری از نمازگزاران و مؤمنان خداجوی این شهرستان به خیابان آمده و با اعلام انزجار از بی‌حرمتی‌ها به صحابه رسول‌الله، این حرکت شنیع و غیر انسانی را که سبب دل‌آزرده شدن امت اسلامی شده است، محکوم کردند.

انتهای پیام/62005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول