اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

دشمنان اسلام پاسخ بی‌حرمتی‌های خود را خواهند گرفت

خطیب جمعه شهرستان کرج با اشاره به ریختن خون مسلمانان در سوریه و تخریب اماکن مذهبی این کشور توسط تروریست‌های حامی غرب، گفت: دشمنان اسلام پاسخ بی‌حرمتی‌های خود به مقدسات مسلمانان را خواهند گرفت.

دشمنان اسلام پاسخ بی‌حرمتی‌های خود را خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان این شهر برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود به نمازگزاران به تقوای الهی به مشکلات سوریه اشاره کرد و گفت: طی چند ماه اخیر تروریست‌ها که از سوی کشورهای غربی حمایت می‌شوند، فجایع انسانی بسیاری را در این کشور رقم زدند.

وی تاکید کرد: آنهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند با ارسال سلاح به سوریه از تروریست‌ها حمایت کرده و با ریختن خون مسلمانان و تعرض به اماکن مقدس اسلامی بار دیگر ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: دشمنان اسلام پاسخ بی‌حرمتی‌های خود را خواهند گرفت و این روز دیر نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مسئولان باید زیرساخت‌ها و شرایط تحقق این حماسه را فراهم کنند و در این شرایط مردم ما خود به تکلیف خویش عمل خواهند کرد.

کازرونی همچنین در پیش بودن یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ما در آستانه انتخاباتی حساس و سرنوشت‌ساز هستیم و همگان وظیفه داریم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای ضمن تجدید میثاق با ولایت، ایستادگی خود را در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب اثبات کنیم.

کازرونی تاکید کرد: شرایط انتخابات باید به صورتی فراهم شود که مردم با شور و امید به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با انتخاب نامزد شایسته وظیفه خویش در قبال اسلام و انقلاب عمل کنند.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول