اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت

راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی علیه هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص)

مردم شهرکرد امروز بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه با برگزاری تظاهراتی علیه هتک حرمت به مقبره حجربن عدی، نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی علیه هتک حرمت به صحابه پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم شهرکرد امروز بعد از اقامه نماز جمعه در تظاهرات علیه هتک حرمت به صحابه پیامبر اسلام(ص) انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا و اسرائیل با سر دادن شعار نشان دادند.

مردم شهرکرد با سر دادن شعارهایی همچون « الله اکبر» و «لا اله الا الله»، راهپیمایی خود را از محل مصلای امام خمینی(ره) این شهر آغاز کردند.

نمازگزاران در ادامه با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» بار دیگر خشم و دشمنی خود را نسبت به اقدامات غیرانسانی و خلاف حقوق بشر آمریکا و ایادی آن نشان دادند.

تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهای «وهابی مرگت» و «سلفی ننگت باد»‌ وهابیون و سلفی‌گران را عاملان و دشت‌نشاندگان آمریکا و اسرائیل خواندند و مرام و مسلک این دو فرقه ضاله را از جهان اسلام و مسلمانان جدا کردند.

نمازگزاران شهرکردی در ادامه مسیر با شعارهای «ام‌الفساد قرن ما، آمریکا، آمریکا»، «شعار هر مسلمان، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر بسیجی، مرگ بر آمریکا»، «شعار هر آزاده مرگ بر آمریکا» و «مظهر هر فساد است، آمریکا، آمریکا» تنفر و انزجار خود را نسبت به آمریکا و استکبار جهانی فریاد زدند.

این تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعار «سکوت در برابر جنایت، خیانت است خیانت است خیانت» بر ضرورت مقابله و خروش مسلمانان جهان در برابر این جنایت کافران تاکید کردند.

نمازگزاران با رسیدن به چهارراه بوعلی‌سینا با سر دادن شعار « القاعده مزدور اسرائیل است، جنایتش بر کفر او دلیل است» و « القاعده به امر وهابیت، به امر آمریکا کند جنایت» گروهک تروریستی القاعده را دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل خواندند و آن را عامل جنایت در کشورهای جهان دانستند.

در نهایت تظاهرات‌کنندگان با رسیدن به محل میدان دانش با سر دادن شعار «اسرائیل اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است» به اسرائیل و ایادی آن هشدار دادند که اقدام غیرانسانی و جنایتکارانه آن از سوی مسلمانان جهان بی‌جواب نمی‎ماند.

انتهای پیام/68004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول