اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

بی‌حرمتی به مقدسات دینی منطق استکبار جهانی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هتک حرمت و توهین به مقدسات دین نشانگر منطق استکبار جهانی است.

بی‌حرمتی به مقدسات دینی منطق استکبار جهانی است

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با محکوم کردن هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: حجربن عدی یکی از صحابه پیامبر مکرم اسلام(ص) و همچنین از یاران و نزدیکان امام علی(ع) بوده و برای همه مسلمانان از اهمیت و شان بالایی برخوردار است.

وی افزود: هتک حرمت به مقبره این صحابه اوج جنایات و پلیدی دشمنان اسلام به ارزش‌ها و مقدسات دین را نشان می‎دهد و در نزد هیچ دین و مذهبی قابل قبول نیست.

گنجی با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات دین نشانگر منطق جنایتکارانه استکبار جهانی  است، تصریح کرد: توهین به مقدسات دین برای چندین بار است که از سوی استکبار جهانی رخ می‎دهد و ادبیات و منطق استکبار و تروریست چیزی جز این نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جنایت‌ها و اهانت‌ها، نبش قبر صحابی مکرم پیامبر(ص)، قتل‌ها، مظلوم‌کشی‌ها و ناامنی‌ها در سوریه ناشی از رفتار جنایتکاران اصلی دنیا یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، اتحادیه اروپا و انگلستان است.

گنجی بر ضرورت وحدت شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: وحدت اسلام و مسلمانان بهترین ابزاری است که می‎توان از طریق آن همه اهداف و اقدامات شوم و جنایتکارانه استکبار را خنثی و منجر به پیروزی نهایی حق بر باطل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان استان با ابراز انزجار از ادامه هتک حرمت به مراقد و مقدسات دینی و مذهبی در سوریه خواستار پی‌گیری همه‌جانبه مسلمانان و آزادگان جهان و محکوم کردن چنین اعمال بی‌شرمانه‌ای از سوی جنایتکاران شدند و نابودی دشمنان اسلام را از خداوند خواستار هستند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول