اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

حامیان کم‌توانان ذهنی فردوس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس در تجلیل از حامیان کم‌توانان ذهنی فردوس گفت: فعالیت تعداد 13 مرکز خیریه، فضای این شهرستان را زیبا و دل‌انگیز کرده است.

حامیان کم‌توانان ذهنی فردوس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم بعد از ظهر امروز در همایش معلولان شهرستان فردوس اظهار کرد: معلولانی که در مراکز خیریه نگهداری می‌شوند، معصوم و بهشتی هستند.

وی افزود: خداوند متعال معلولان را آئینه تمام عیاری برای عبرت جامعه قرار داده تا انسان‌های سالم با مشاهده این افراد، قدردان سلامتی و شاکر آن باشند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: فعالیت تعداد 13 مرکز خیریه در این شهرستان فضای فردوس را برای زندگی دل‌انگیز و زیبا کرده است.

*مراکز خیریه یاران عرصه نیکوکاری هستند

مدیرعامل مرکز نگهداری دختران کم‌توان ذهنی گلهای امام رضا(ع) فردوس نیز مراکز خیریه را یاران عرصه خیر و نیکوکاری دانست و گفت: مشارکت افراد نیکوکار با مراکز خیریه، تنها کمک مالی نیست بلکه ابراز همدردی و همکاری با این مراکز نیز نوعی مشارکت است.

مجید نقره‌دانی افزود: مرکز گلهای امام رضا(ع) فردوس فعالیت خود را از سال 81 آغاز کرد و در حال حاضر تعداد 50 مددجو در این مرکز نگهداری می‌شوند.

در این همایش از خیران و نیکوکاران شهرستان‌های فردوس، بجستان، مشهد و سایر شهرهای دیگر که با مراکز خیریه فردوس همکاری و مساعدت داشته‌اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ 69007/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول