اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نمازگزاران لرستانی

فریاد "خون حجر جوشان است" در خیابان‌های لرستان طنین انداز شد

نمازگزاران لرستانی امروز بعد از نماز جمعه فریاد "خون حجر جوشان است ملت ما خروشان است" را در سطح خیابان‌های شهرستان‌های استان لرستان طنین‌انداز کردند.

فریاد "خون حجر جوشان است" در خیابان‌های لرستان طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، راهپیمایی اعتراضی نسبت به هتک حرمت حجر بن عدی صحابی پیامبر(ص) با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان و اقشار مختلف مردم این استان در سراسر شهرستان‌های این استان آغاز شد.

بر اساس این گزارش مراسم راهپیمایی هتک حرمت حجر بن عدی صحابه پیامبر (ص) در شهرستان خرم‌آباد از مصلای الغدیر این شهرستان به سمت خیابان انقلاب و بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد آغاز شد.

نمازگزاران در راهپیمایی خود شعارهایی نظیر مرگ بر تروریست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر انگلیس، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده سر دادند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، نیروهای مسلح، کارکنان و ورزشکاران حضور دارند.

براساس این گزارش در مسیر راهپیمایی شعارهایی نظیر بیا بیا ای پسر فاطمه به جور اشقیا بده خاتمه و خون حجر جوشان است ملت ما خروشان است سر دادند. 

در ادامه این راهپیمایی قطعنامه چهار بندی قرائت شد و راهپیمایان با فریاد الله اکبر آن را تأیید کردند.

لازم به ذکر است نظیر این راهپیمایی در شهرستان‌های بروجرد، پلدختر، ازنا، الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله و دلفان و سایر بخش‌های این استان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول