اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همه امروز حرکت اخیر وهابیون تکفیری را ملامت کردند

محکومیت توهین به ساحت حجربن عدی در شرق استان تهران

در آیینی با حضور نمازگزاران روز جمعه در شرق استان تهران، حرکت شنیع و هتاکانه وهابیون تکفیری در توهین به ساحت حجربن عدی از صحابی پیامبر(ص) محکوم شد.

محکومیت توهین به ساحت حجربن عدی در شرق استان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در راهپیمایی اعتراض‏آمیزی که به همین مناسبت با حضور نمازگزاران جمعه، مسئولان و آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه فیروزکوه حد فاصل مسجد جامع تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) این شهر و پس از نماز عبادی و سیاسی جمعه برگزار شد،حرکت اخیر وهابیون تکفیری را ملامت کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله و مرگ بر وهابیون کافر، این حرکت هتاکانه را به شدت محکوم کردند.

در بخش دیگری از این راهپیمایی، راهپیمایان با سر دادن شعار «یا مهدی صاحب‌الزمان، عاجرک الله، عاجرک الله»، ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) به منظور پایان دادن به فتنه‏های دشمنان و رهایی مسلمانان و آزادگان جهان از سوی ظالمان و زورگویان عالم را از درگاه خداوند منان خواستار شدند.

گزارش فارس حاکی است؛ این راهپیمایی امروز هم‏زمان در تمام نقاط کشور پس از آیین دشمن‏شکن نماز جمعه مناطق و از طریق این کنگره بزرگ عبادی و سیاسی اجرایی شد و طی آن نمازگزاران آحاد مسلمانان جهان را به وحدت، یکپارچگی و همدلی دعوت کردند.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول