اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

کوتاهی در حمایت از تولید ملی گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: کوتاهی کردن در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

کوتاهی در حمایت از تولید ملی گناهی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از ادارات شهرستان فردوس اظهار کرد: بنا داریم که دستگاه‌های مرتبط با امر اشتغال را بسیج و از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در سطح شهرستان حمایت کنیم.

وی افزود: به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید سنگ‌های پیش پای صنعت‌گران و فعالان بخش کشاورزی و صنعت را برداشت و به سوی تولید ملی و شکوفایی اقتصادی گام برداشت.

فرماندار فردوس حرکت و مجاهدت در مسیر ایجاد اشتغال و حمایت از تولید و سرمایه ایرانی را یک فریضه بزرگ دانست و تصریح کرد: کوتاهی و عدم حمایت از تولید ملی گناهی نابخشودنی و بزرگ است.

*افزایش تولید سبب بروز خلاقیت در جامعه است

افزایش تولید و رشد اقتصادی در هر جامعه به معنای ایجاد فرصت‌های بیشتر و بهتر برای شکوفایی اقتصادی و ورود به عرصه‌های تازه و نو است که امکان خلاقیت بیشتر در جامعه را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان فردوس هدف از بازدید سرزده خود را فعال کردن بخش‌های پاسخگو در امر اشتغال و اجرایی کردن شعار سال مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

رجبی‌مقدم از مرکز فنی‌وحرفه‌ای، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک کشاورزی بصورت سرزده بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول