اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن سلامت انتخابات هستند

استاندار زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان تلاش دارند سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند.

دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن سلامت انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز‌جمعه ابهر با اشاره به اینکه مردم همیشه و در همه حال در کنار نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: دشمنان هرگز نمی‌توانند با توطئه‌های خود ملت ایران را از صحنه‌ها بیرون کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور همیشگی مردم در صحنه‌های انقلاب دشمنان را مایوس و ناامید کرده است، افزود: ملت ایران نشان داده‌اند همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، نقش بر آب است و آنها هیچ کاری از پیش نمی‌برند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید برای تحقق این فرموده رهبری تلاش کنند.

وی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی را دو عرصه مهم سال‌جاری برای ملت و مسئولان برشمرد و گفت: باید در عرصه اقتصادی با مصرف کالاهای داخلی و حمایت از تولید ملی در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی تلاش کنیم.

رئوفی‌نژاد با اشاره به عرصه حماسه سیاسی گفت: ملت ایران در روزهای آینده دو انتخاب مهم را در کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم در دیدار با اقشار مختلف مردم در روزهای اخیر، بر حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تاکید کرد.

مقام عالی استان با اشاره به ملاک‌های مقام رهبری در زمینه افراد اصلح در انتخابات آینده گفت: مردم باید در انتخابات به ملاک‌های مورد نظر مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از مدت‌ها پیش تبلیغات خود را برای جلوگیری از تحقق مشارکت مردم به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: همگان باید تلاش کنیم تا این خواسته دشمنان محقق نشود.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به حوادث سوریه و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به جبهه مقاومت ادامه داد: امروز سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت تاثیرگذاری در منطقه و جهان تبدیل شده است، افزود: دشمنان تلاش دارند تا از قدرت تاثیرگذاری کشورمان در منطقه جلوگیری کنند.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با ایجاد ناامیدی و جدایی میان ملت و حکومت به اهداف خود برسند، گفت: مشارکت گسترده مردم باعث خنثی شدن فتنه استکبار خواهد شد و اقتدار حکومت و حاکمیت با مشارکت سیاسی و انتخابات تجلی می‌یابد.

وی در ادامه سلامت انتخابات را از اهداف پیش روی عنوان نمود و افزود: دشمنان می‌خواهند با سوژه‌های ملی و محلی زمینه تحریک را در ایام انتخابات فراهم کنند، لذا هوشیاری آحاد مردم ضروری و مهم خواهد بود.

رئوفی‌نژاد افزود: در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، میزان مشارکت مردم 92 درصد و میزان مشارکت در سطح کشور 85 درصد بود که نشان از شعور و ولایت‌مداری مردم استان دارد.

انتهای پیام/2308/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول