اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

پاسداران در انتخابات فقط مطیع فرمان ولی امر مسلمین هستند

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: وظیفه پاسداران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این است که مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشند.

پاسداران در انتخابات فقط مطیع فرمان ولی امر مسلمین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدتقی خیری‏گنجی پیش از ظهر امروز در نشست توجیهی که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران عقیدتی و نظارت در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: کمبودها و نارسایی‌ها نباید باعث یأس شود؛ باید به نحو احسن به وظایفمان عمل کنیم.

وی افزود: در سپاه باید معنویت افزایش یابد و افرادی که در این نهاد مقدس کار می‌کنند، باید خود را در زمینه اعتقادی تقویت کنند؛ چرا که این امر باعث رعب و وحشت دشمن می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج باید بحث عقیدتی و سیاسی را جدی گرفته و تمام نیروها را از این لحاظ تقویت کنند تا هیچ هجمه فرهنگی نتواند آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

خیری‏گنجی بیان داشت: طرح نظام تربیتی صالحین باید در اولویت کار سپاه و بسیج قرار گیرد و مسئولان نیز توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، وظیفه پاسداران این است که مطیع فرمان ولی امر مسلمین باشند.

فرمانده سپاه سمنان نیز گفت: اهداف سپاه و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این‏ها همه مرهون خون شهداست.

علی‏نقی همتی افزود: زیربنای سپاه، معنویت است و هر جا معنویت در سطح بالایی باشد، موفقیت هم بیشتر است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان نیز گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سرعت اطلاع‌رسانی و همچنین به جهت تعامل بیشتر با حوزه‌ها، راه‌اندازی دفتر خبری در سمنان ضروری است و از فرماندهان حوزه‌ها خواست که این امر را جدی تلقی کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول