اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کشورهای استکباری

45 میلیون دلار برای اقدامات منافقان در انتخابات ایران اختصاص یافته است

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: با توجه به وضعیت شدید اقتصادی کشورهای استکباری 45 میلیون دلار تنها برای حرکت ظاهری و مخفی منافقان در ایام انتخابات ایران اختصاص داده شده است.

45 میلیون دلار برای اقدامات منافقان در انتخابات ایران اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی در جلسه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته تنها دادستان از اعضای هیئت اجرایی به شمار می‌رفت، اما در قانون جدید رئیس دادگستری نیز به این هیئت افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه قاضی ویژه در دادسرا و دادگاه معین شده که احکام به صورت فوری، جدی و قوی اجرایی شود، افزود: اعضای هیئت‌های اجرایی در پای صندوق‌های رأی نباید اقدامی انجام دهند که شبهه تقلب ایجاد شود.

اسدی تصریح کرد: به دلیل اهمیت انتخابات ایران، تنش شدید میان رژیم صهیونیستی و سوریه ایجاد شده، مذاکرات انرژی هسته‌ای به بعد از انتخابات موکول شده، تحریم‌ها و سفرهای خارجی آمریکایی‌ها به کشورهای منطقه و بلوک شرق افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در وضعیت شدید اقتصادی کشورهای استکباری 45 میلیون دلار تنها برای حرکت ظاهری و مخفی منافقان در ایام انتخابات ایران اختصاص داده شده است، همت مضاعف مسئولان اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم را می‌طلبد.

اسدی با تأکید بر کنار گذاشتن تمام حب و بغض‌ها در انتخابات عنوان کرد: هر کس از مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات حرکتی انجام دهد که سوژه به دست دشمنان دهد به انقلاب، نظام و ولایت خیانت کرده و کلنگ به ریشه انقلاب زده است.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با بیان اینکه بیشترین ضربه‌ها از جانب دوستان ناآگاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شده است، گفت: دوستان ناآگاه و خواص بی‌بصیرت بعضی مواقع با حرکات ناشایست خود ضربه‌هایی به نظام وارد می‌کنند که بسیار خطرناک است.

اسدی بیان داشت: ما تعهد اخلاقی و شرعی داریم که مسامحه‌ای که پیش از این با بعضی از تخلف‌ها در راستای جلوگیری از تنش در جامعه وجود داشت در این دوره هرگز وجود ندارد و با کوچکترین تخلف فوری و جدی برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ یک از اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت مصونیت قضایی ندارند، اذعان داشت: با توجه به اینکه برخورد و نظارت قوی‌تر از سال‌های گذشته است، می‌طلبد مجریان و ناظران انتخابات با عنوان‌ها و مصادیق جرائم انتخاباتی آشنایی پیدا کنند.

اسدی خاطر نشان کرد: امیدواریم در انتخاباتی که پیش رو داریم، دستگاه قضایی و امنیتی بدون هرگونه اغماض، گذشت و سوابق افراد با متخلفان برخورد کند و تنها حفظ نظام جمهوری اسلامی را مد نظر قرار دهد.

وی سلامت انتخابات را در گرو نحوه عملکرد هیئت اجرایی دانست و اظهار داشت: امیدواریم که شهرستان جیرفت همانند گذشته یکی از سرافرازترین انتخابات را برگزار کند تا هیچ‌گونه خدشه‌ای به آن وارد نشود.

انتهای پیام/80001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول