اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

انتخابات شهرستان خدابنده در 217 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود

فرماندار خدابنده با اشاره به افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان خدابنده نسبت به گذشته گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 217 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

انتخابات شهرستان خدابنده در 217 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی بعدازظهر امروز در همایش مسئولان برگزاری انتخابات شهرستان خدابنده که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به در دستورکار قرار گرفتن کارهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری این انتخابات 22 هیئت در شهرستان خدابنده تشکیل شده است.

وی از تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارت در مرکز و بخش‌های تابعه شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: معتمدین محلی هم برای حضور در انتخابات این شهرستان معرفی شده‌اند.

فرماندار خدابنده، اجرای قانون را تنها ملاک در روند اجرای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: مقدمات برگزاری این انتخابات بدون هیچ مشکلی در حال فراهم شدن است.

وی تصریح کرد: شهرستان خدابنده آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حداکثر مشارکت عمومی است.

یوسفی با اشاره به افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان خدابنده نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 217 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

*برگزاری انتخابات شهرستان خدابنده با 5 هزار و 700 عامل اجرایی

وی، تعداد عوامل برگزاری انتخابات پیش‌رو را در شهرستان خدابنده 5 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات هم تهیه شده است.

فرماندار خدابنده با اشاره به استعلام‌های انجام شده برای کاندیداهای شورای شهرها و روستاها اضافه کرد: حداقل ریزش نیروها در این شهرستان روی داده است.

*ثبت‌نام یک‌هزار و 58 کاندیدا در شهرستان خدابنده

وی، تعداد کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان خدابنده را یک‌هزار و 58 نفر اعلام کرد و گفت: 30 درصد از این تعداد ریزش شده‌اند که اجتناب‌ناپذیر بود.

یوسفی از برگزاری انتخابات در 154 روستای شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: این انتخابات در پنج شهر این شهرستان هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی موجود در سطح شهرستان خدابنده تصریح کرد: همه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان بین عوامل اجرایی، نظارت، ائمه جمعه و جماعات وجود دارد.

فرماندار خدابنده تأکید کرد: مقدمات برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است؛ به طوری که فعالیت ستاد انتخاباتی آن از چند وقت پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول