اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خبر داد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انتخابات در البرز

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از برگزاری نخستین مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع «انتخابات» خبر داد.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انتخابات در البرز

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج نقش رسانه‌های مجازی در فضای انتخابات را شاخص و بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: از این رو برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انتخابات و با محوریت «ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات» در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول افزود: تمام اهالی رسانه و فعالان عرصه قلم با پرداختن به یکی از موضوعات پیرامون محور «انتخابات» می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: طرح برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی از سوی مشاور رسانه‌ای و فضای مجازی ستاد انتخابات استان البرز طرح گردیده و به زودی جزئیات بیشتر برای شرکت در این مسابقه اعلام می‌شود.

رجبی در ادامه خاطرنشان کرد: به نوشته‌های شاخص و نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتقای به اقدامات شوم دشمنان به ویژه در فضای کنونی سیاسی کشور پرداخت و ادامه داد: برنامه‌ریزی سرویس‌های اطلاعاتی دنیا نظیر CIA، موساد، انگلیس و... این است که انتخابات در ایران را با خدشه مواجه کنند و از حضور مردم در این حماسه جلوگیری به عمل آورند.

رجبی تأکید کرد: گروه‌های تروریستی درصدد آن هستند تا از مرزهای کشور نیز ناامنی را در فضای انتخاباتی ایجاد نمایند.

این مسئول تصریح کرد: رفراندوم حضور مردم تمامی سناریوها و برنامه‌ریزی‌های دشمن را به چالش خواهد کشید.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در ادامه از منظر داخلی نیز فعالیت معاندان را تحلیل کرد و گفت: گروه‌های سیاسی معاند انقلاب به دنبال تحریم انتخابات هستند تا با فتنه‌انگیزی مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: مخدوش کردن برگزاری انتخابات، امنیتی کردن انتخابات و... از برنامه‌های دشمن محسوب می‌شود.

رجبی انتخابات جمهوری اسلامی را آزادترین انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از آزادترین انتخابات است و برخی از کشورهایی که داعیه دموکراسی را دارند نیز از این آزادی برخوردار نیستند.

این مسئول یادآور شد: همین که هر شخصی می‌تواند آزادانه به فردی که تشخیص می‌دهد رأی دهد نشان از آزاد بودن انتخابات در کشور است.

رجبی تصریح کرد: البته این به معنای افسارگسیختگی بدون شاخص و ملاک که در برخی از کشورها مرسوم است؛ نخواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: شورای نگهبان فرآیند انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و مجلس نظارت بر روند فعالیت انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا را عهد‌ه‌دار هستند.

* راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی

وی یکی از چالش‌های داخلی انتخابات را تبلیغات زودهنگام کاندیداها دانست و گفت: راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی از جمله چالش‌های فرا رو است که در هر دوره‌ای نیز وجود داشته است.

این مسئول با طرح این پرسش که آیا این تبلیغات مجاز است یا تخلف؟ متذکر شد: این موضوع از دو منظر قابل بررسی خواهد بود؛ نخست آنکه برخی می‌گویند سفرهای کاندیداهای احتمالی تبلیغ زودهنگام است و عده‌ای دیگر معتقدند که باید فضای شور و نشاط در انتخابات هم ایجاد شود.

رجبی اذعان داشت: اینکه کاندیداهای احتمالی ثبت‌نام داشته باشند یا خیر؟ و چه سفرها به منظور ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات باشد، به هر شکل فعالیت‌ها ثبت و در فرآیند بررسی صلاحیت‌ها توسط مراجع ذیربط لحاظ می‌گردد.

انتهای پیام/2302/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول