اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات استان سمنان تأکید کرد

رسانه‏ها به منشور اخلاقی انتخابات پایبند باشند / پرهیز از انتشار اخبار حاشیه‏ای

مسئول تبلیغات و اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات استان سمنان با تأکید بر لزوم پرهیز از انتشار اخبار حاشیه‏ای گفت: رسانه‏ها به منشور اخلاقی انتخابات پایبند باشند.

رسانه‏ها به منشور اخلاقی انتخابات پایبند باشند / پرهیز از انتشار اخبار حاشیه‏ای

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در مورد نقش مطبوعات و رسانه‏های گروهی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، یک نعمت الهی است که باید همه مراقب باشند و از آن پاسداری کنند.

کارخایی افزود: در این رابطه، وظیفه خبرنگاران در این عرصه پاسداری درست و سالم از این نعمت است که نیازمند رعایت و دقت در حفظ و حراست از آن هستیم.

مسئول تبلیغات و اطلاع‏رسانی ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به لزوم رعایت منشور اخلاقی در انتخابات توسط مطبوعات و رسانه‏های گروهی گفت: احترام، رعایت و پای‏بندی به قوانین و مقررات انتخابات، اهتمام به آموزش، رشد و آگاهی عمومی در زمینه انتخابات و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، ترویج اصول و ارزش‏های اخلاقی انتخابات و انتشار اخبار و رویدادهای صادقانه، وحدت‏بخش و امیدوارکننده در عرصه انتخابات از اصول اساسی منشور اخلاقی است.

کارخایی همچنین در ادامه افزود: برای حفظ وحدت و همبستگی بیشتر در جامعه، پرهیز از هرگونه اخبار حاشیه‏ای و دوری از انتشار گزارش‏ها و اخباری که موجب اختلاف می‏شود، بسیار مهم و اساسی است.

وی گفت: اعتماد به گزارش‏ها و آمار مجریان و دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات، صیانت از منافع ملی و حفظ وفاق سیاسی و اجتماعی در جامعه به واسطه انتشار اخبار صحیح انتخاباتی، تلاش در جهت نشر و ترویج آموزه‏هایی که سبب ارتقا و تعالی فرهنگ سیاسی جامعه شود و رعایت اصول صداقت، تعهد و قانون محوری در انتشار مطالب و اخبار انتخاباتی بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول