اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مطالعات راهبردی بین‌المللی دانشگاه امام حسین(ع):

انتخابات 92 به دور از تنش برگزار می‌شود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی بین‌المللی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: انتخابات 92 به دور از تنش برگزار می‌شود و مردم با حضور خود حماسه سیاسی عظیمی را خلق خواهند کرد.

انتخابات 92 به دور از تنش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد محبی ظهر امروز در نشست سیاسی و پرسش و پاسخ با موضوع انتخابات 92 که در محل تالار شیخ محمدتقی بهلول دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: در سی و چهار سال گذشته، انتخابات همیشه برای نظام یک فرصت بوده است.

وی افزود: در تمام دنیا انتخابات، فرصتی برای همه نظام‌ها است و سعی می‌کنند با آوردن چهره‌های جدید مشکلات گذشته خود را حل کنند که در این زمینه می‌توان به انتخابات آمریکا اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت: انتخابات 92 به دور از تنش انجام می‌شود، هر چند دشمنان این را نمی‌خواهند و سعی آنان این است که مشارکت کم باشد اما مردم با حضور خود حماسه سیاسی را که مقام معظم رهبری اشاره فرموده‌اند را خلق خواهند کرد تا فردی که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود بتواند حماسه اقتصادی را عملیاتی کند.

محبی با اشاره به شرایط داخلی و منطقه‌ای گفت: ما در پیچ تاریخی قرار داریم و تحولات منطقه‌ای بی‌تاثیر بر کشور ما نیست.

وی افزود: اگر بتوانیم در تحولات منطقه‌ای چه در زمینه بیداری اسلامی و چه در زمینه کشورهای منطقه به راحتی عبور کنیم و فرصت‌هایی برای نظام ایجاد نماییم برای ما خوب خواهد بود البته تاکنون در بسیاری از این زمینه‌ها موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/70003/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول