اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی:

افراد دارای صلاحیت و توانمند وارد عرصه انتخابات شوند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کسانی باید وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند که از صلاحیت، دانایی و توانایی لازم برای عمران، آبادانی و توسعه کشور برخوردار باشند.

افراد دارای صلاحیت و توانمند وارد عرصه انتخابات شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی در نشست امامان جمعه، مدیران حوزه علمیه و روسای دانشگاه‌های استان مرکزی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد: بدون شک ملت ایران با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان خواهند داد که همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی افزود: داوطلبان انتخابات چه ریاست جمهوری و چه شوراها از تخریب بپرهیزند و برای تبلیغ خود برنامه به مردم ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه برهه کنونی برهه حساسی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با همدلی و رفتار و اخلاق اسلامی سپری شود، بیان داشت: داوطلبان برای تبلیغ روی دیدگاه و برنامه‌هایشان متمرکز باشند و از چگونگی برطرف کردن مشکلات سخن بگویند.

امام جمعه اراک، رعایت اخلاق انتخاباتی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: داوطلبان انتخابات از بی‌اخلاقی‌ها در انتخابات جلوگیری کنند و مانع بروز اختلاف‌ها و مشکلات بی‌فایده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کسانی باید وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند که از صلاحیت، دانایی و توانایی لازم برای عمران، آبادانی و توسعه کشور برخوردار باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی نیز در این مراسم گفت: افزایش بصیرت دینی موجب ناکارآمدی تلاش‌های دشمنان در عرصه انتخابات می‌شود.

ابوالقاسم نصراللهی اظهار داشت: تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب در انتخابات آتی از مدت‌ها قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان با به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی خود در تلاشند مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند و آنچه می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند، داشتن بصیرت در برابر ترفندهای دشمنان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه انتخابات ایران همواره مورد توجه دشمنان قرار دارد، خاطر نشان ساخت: انتخابات ایران نه تنها برای دشمنان بلکه برای دوستداران انقلاب نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و موجب افزایش امید در دوستان و یاس و ناامیدی در دشمنان می‌شود.

نصراللهی افزود: انتخابات مظهر مشارکت، اقتدار و اراده ملت است و بصیرت افزایی و داشتن بصیرت و ورود آگاهانه و با دانایی به عرصه سیاسی انتخابات کشور از موارد مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت از مهم‌ترین عوامل موثر در خلق حماسه سیاسی است، ادامه داد: مسئولان با بصیرت می‌توانند احکام حیاتی و الهی را در جامعه احیا کرده و زمینه رسیدن مردم به هدف را فراهم سازند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی در انتخابات مجلس نهم مشارکت 66 درصدی و در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت 80 درصدی داشتند و از آنجا که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی نامگذاری شده، باید میزان مشارکت در انتخابات آتی بیشتر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: مردم ایران باید با در نظر گرفتن دو موضوع مهم حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه حضور جدی در انتخابات داشته باشند.

مجید رمضانی افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، پرهیز از مباحث تفرقه‌آمیز در دانشگاه‌ها، شناخت حیله‌های دشمن و عوامل فتنه و شناخت نفاق در عرصه انتخابات موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه همگان به ویژه قشر دانشجو قرار گیرد.

انتهای پیام/87002/ط40/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول