اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان خبر داد

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در رفسنجان

فرماندار رفسنجان از انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در رفسنجان

علی‌اکبر پورمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: جلسه‌ای در محل فرمانداری شهرستان تشکیل و 9 عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری پس از رأی‌گیری انتخاب شدند.

وی محمدرضا حسینی‌اسماعیل‌زاده، محمد اسدی، محمد سلمه‌ای، علی بهشتی‌پور، محمدعلی دهقان، احمد محمدی‌مدرس، فاطمه ابوالهادی، حسین تقوی‌رشیدی‌زاده و علی حسینی‌رستم‌آباد را به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات رئیس جمهوری رفسنجان اعلام کرد.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: قاسم یوسفی، غلامرضا رمضانی، عباس صالحی‌ملک‌آبادی، عباس صادقی‌حسن‌آبادی و علیرضا حاج‌محمد به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات رئیس جمهوری رفسنجان انتخاب شدند.

پورمحمدی افزود: وظیفه اصلی هیئت اجرایی ریاست جمهوری مشخص کردن محل‌ها و تعداد شعبات اخذ رأی در بخش‌ها و شهرستان و همچنین انتخاب و مشخص کردن اعضای شعب اخذ رأی است.

وی از حضور رئیس دادگستری، رئیس ثبت احوال، دادستان و فرماندار به عنوان اعضاء اداری در این هیئت نام برد و گفت: در سال جاری روند ثبت‌نام داوطلبان و دیگر اعمال انتخابات به صورت سامانه‌ای شده است و از طرف وزارت کشور رصد می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: بیش از 30 انتخابات در رفسنجان بر اساس مردم و اسلام و ولایت برگزار شده که  امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم بر اساس شرع و قانون، انتخاباتی سالم و باشکوه در این شهرستان برپا کنیم و حماسه سیاسی رقم زده شود.

رئیس هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به حساس بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وحشت دشمنان اسلام از انسجام مردم ایران است و شرکت و حضور حداکثری مردم در این انتخابات دشمن را ناامید و مأیوس  می‌کند.

حسین صفری افزود: بار سنگین انتخابات ریاست جمهوری بر دوش اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/80016/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول