اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

تاکنون به هیچ برنامه موسیقی پاپ زنده مجوز نداده‌ایم /برخی نشست را با تجمع اشتباه گرفته‌اند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون در استان به هیچ برنامه موسیقی پاپ زنده مجوز نداده‌ایم.

تاکنون به هیچ برنامه موسیقی پاپ زنده مجوز نداده‌ایم /برخی نشست را با تجمع اشتباه گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز پیامک‌هایی از سوی برخی افراد در حوزه‌های فرهنگی و مطبوعاتی روی تلفن‌های همراه مشاهده شد مبنی بر این که هیئت‌های مذهبی یاسوج تجمعی را به دلیل اجرای موسیقی پاپ در این استان برگزار خواهند کرد.

به همین منظور و برای تنویر افکار عمومی به سراغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و از وی در این زمینه اصل قضیه را جویا شدیم.

امین کمالوندی در همین ارتباط به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: خوشحالیم که روحیه امر به معروف و نهی از منکر در بین جوانان ولایتمدار استان و به خصوص شهر یاسوج همچنان وجود دارد و چیزی جز این از مردم ولایی استان و فرزندان مؤمن آن‌ها انتظار نمی‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعدادی از این جوانان مؤمن عضو هیئت مذهبی برای ابراز دغدغه‌های خود به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کردند که نشستی با آن‌ها در محل سینما تک این اداره‌کل برگزار کردیم.

کمالوندی ادامه داد: همه بحث آن‌ها حول موضوع امر به معروف و نهی از منکر بود و از تعطیلی برنامه‌ای سخن نگفتند و قبل از هر چیز دغدغه رعایت شئونات مذهبی را داشتند.

وی با تأکید دوباره بر این که این نشست ماهیتی از جنس امر به معروف و نهی از منکر داشت، بیان کرد: همه صحبت‌ها حول حوزه موسیقی به خصوص موسیقی پاپ بود که ما به این دوستان گفتیم تاکنون در استان برنامه موسیقی پاپ زنده مجوز نداده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر برنامه موسیقی پاپ هم بوده به صورت لب‌خوانی و یا اجرای موسیقی پلی‌بک در خلال برنامه‌های ترکیبی بوده است و ما در این استان تنها مجوز اجرای زنده موسیقی سنتی و محلی را داده‌ایم.

کمالوندی گفت: 80 درصد کسانی هم که اجرای برنامه موسیقی پاپ به صورت لب‌خوانی در این استان داشته‌اند از دسته کسانی به شمار می‌روند که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجرای برنامه داشته‌اند و همه آن‌ها را می‌شناسند.

وی به حساسیت اجرای برنامه‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در همه برنامه‌های ما تفکیک جنسیتی وجود دارد و نیروی انتظامی کنترل کاملی بر اوضاع این چنین برنامه‌هایی داشته و خلاف شرعی تاکنون صورت نگرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خیرخواهی برای استان را وظیفه همه دانست و گفت: بی‌شک این دغدغه جوانان مذهبی از روی خیرخواهی بوده ولی این که عده‌ای در برخی سایت‌ها نشست را به تجمع تبدیل کرده و آن را منعکس کنند کاری جز در راستای ایجاد خوراک تبلیغاتی برای بنگاه‌های شایعه‌پراکنی غرب انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/2571/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول