اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی خبر داد

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای امسال

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی گفت: از آغاز فروردین‌ماه امسال حقوق بازنشستگان و موظفان 25 درصد افزایش یافته است.

افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای امسال

حسن حاجی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با تعداد بازنشستگان خراسان جنوبی اظهار داشت: در استان 11 هزار و 46 نفر بازنشسته و موظفان بازنشستگان وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات صندوق بازنشستگان خراسان جنوبی در سال جاری اذعان داشت: این صندوق اقدام به ثبت‌نام وام ضروری قرض‌الحسنه برای بازنشستگان کرده است.

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی با بیان اینکه بیمه طلایی بازنشستگان و موظفان در سال جاری ادامه می‌یابد، تصریح کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری زیر پوشش قرار دادن افراد در تکلف بازنشستگان در دستور کار این صندوق قرار می‌گیرد.

انجام تمهیدات لازم برای تکریم بازنشستگان

حاجی‌آبادی از افزایش حقوق بازنشستگان و موظفان خبر داد و افزود: احکام افزایش حقوق بازنشستگان و موظفان که به میزان 25 درصد است صادر شده و این امر از فروردین‌ماه امسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: کمک هزینه تورهای مسافرتی برای بازنشستگان و موظفان به میزان دو برابر افزایش داشته است.

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی اضافه کرد: از دیگر اقدامات این سازمان می‌توان به انجام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر تکریم شدن بازنشستگان در سال جاری اشاره کرد.

آموزش و پرورش بزرگ‌ترین قشر بازنشسته استان را تشکیل می‌دهد

حاجی‌آبادی با اشاره به بزرگ‌ترین قشر بازنشسته خراسان جنوبی یادآور شد: بازنشستگان آموزش و پرورش بزرگترین قشر بازنشسته استان را تشکیل می‌دهند.

وی متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 15 بازنشسته به بازنشستگان خراسان جنوبی اضافه شدند.

مدیر صندوق بازنشستگی‌ خراسان جنوبی از خدمات ارائه شده به بازنشستگان خبر داد و افزود: پرداخت کمک هزینه خرید عینک و سمعک، برگزاری تورهای مسافرتی و نظارت بر پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان از جمله خدمات ارائه شده به بازنشستگان بوده است.

حاجی‌آبادی خاطر نشان کرد: فراهم کردن امکانات لازم برای بازنشستگان در محل خانه مهر از قبیل استفاده رایگان از کافی‌نت، کتابخانه، ویزیت رایگان بازنشستگان در محل خانه مهر توسط پزشکان حاضر در این محل و ثبت‌نام بازنشستگان برای تورهای مسافرتی از دیگر خدماتی بوده است که برای رفاه بیشتر بازنشستگان توسط این سازمان انجام شده است.

انتهای پیام/2248/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول