اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی شهرستان بیجار:

دفتر نشست‌های راهبردی در شهرستان بیجار تشکیل شد/ راه‌اندازی نشریه و خبرنامه محلی بیجار

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی شهرستان بیجار با علام این خبر گفت: این دفتر با هدف برنامه‌محوری و محوریت شعار سال (حماسه سیاسی و اقتصادی) در فرمانداری بیجار آغاز به کار کرده است.

دفتر نشست‌های راهبردی در شهرستان بیجار تشکیل شد/ راه‌اندازی نشریه و خبرنامه محلی بیجار

محمد محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به اهداف تشکیل این دفتر اظهار کرد: دفتر نشست‌های راهبردی بیجار در راستای تشکیل نشست‌هایی پیرامون مسائل راهبردی مربوط به این شهرستان با حضور محققین، صاحب‌نظران، اساتید دانشگاهی، روحانیون و نخبگان علمی و فرهنگی فعالیت‌های خود را انجام خواهد داد.

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی شهرستان بیجار افزود: این دفتر با هدف برنامه‌محوری و محوریت شعار سال (حماسه سیاسی و اقتصادی)، هدف‌گذاری گفتمان‌ها و حرکت، بهره‌گیری از نظرات نخبگان و مشخص کردن مسیر حرکتی شهرستان بیجار آغاز شده است.

محسنی تصریح کرد: این دفتر در راستای تشکیل نشست‌هایی پیرامون مسائل راهبردی مربوط به شهرستان بیجار با حضور، محققین، صاحب‌نظران، اندیشمندان، اساتید دانشگاهی و حوزوی و نخبگان علمی و فرهنگی شروع به فعالیت نموده است.

وی ادامه داد: در اولین گام و اولین نشست در راستای تشکیل این دفتر با حضور فرماندار بیجار و اصحاب رسانه، راه‌اندازی نشریه و خبرنامه محلی از جانب فرماندار مورد تصویب قرار گرفت.

دبیر دفتر نشست‌های راهبردی شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: این دفتر متشکل از کمیته‌های مختلف از جمله کمیته علمی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و تشکل‌های مردم‌نهاد و پژوهشی است.

محسنی در ادامه بیان کرد: نظام اسلامی ایران نظام حکیمانه‌ای است که بر اساس دیدگاه ها و ساختارهای عقلانی شکل گرفته و همین امر موجب شده است که تصمیم‌گیری‌های اساسی آن بر اساس مشارکت گسترده نخبگان جامعه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: گفتمان‌های اساسی و حرکت‌های فکری و نظری و نشست‌های هم‌اندیشی باید بر مبنای اقدامات مهم و زیربنایی باشد و با بهره‌گیری از اندیشه‌ها و نظرات شخصیت‌های علمی، دینی، فرهنگی و خلاق حرکت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها و نهادها شکل بگیرد.

دبیر دفتر نشست های راهبردی شهرستان بیجار در پایان از مردم فهیم بیجار در راستای پیشبرد اهداف این دفتر دعوت به همکاری کرد و گفت: از افراد صاحب‌نظر در مسائل مختلف  دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت فرمانداری به آدرس www.bijar.gov.ir  ضمن عضویت در این دفتر، ایده، پیشنهاد و نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف این شهرستان مطرح کنند.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول