اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 1،4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت یک میلیارد و 400 میلیون ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در استان زنجان خبر داد.

محکومیت 1،4 میلیارد ریالی یک شرکت خدمات بازرگانی در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به موجب حکم شعب بدوی و تجدید نظر اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک شرکت خدمات بازرگانی واردات و صادرات قطعات لاستیکی به اتهام عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری محکوم شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس حکم صادره این شرکت به پرداخت مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 479 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به محکومیت قاچاقچی پارچه نیز اشاره کرد و گفت: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان قاچاقچی انواع  پارچه‌های خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این قاچاقچی همچنین به پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

*محکومیت قاچاقچی شلوار لی در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به محکومیت قاچاقچی انواع شلوار لی در استان اشاره کرد و گفت: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، این قاچاقچی به پرداخت 167 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی به انجام گشت‌های سیار توسط این اداره کل نیز اشاره کرد و افزود: این گشت‌ها در شهرستان‌های ایجرود، طارم، خرم‌دره و ماهنشان صورت گرفته است.

عزیزپور از اخذ 47 مورد تخلفات مربوط به صنوف در شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و افزود: این پرونده‌ها در محل وقوع تخلف رسیدگی و متخلفان تعزیر شدند.

انتهای پیام/73005/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول