اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد مسکن زنجان خبر داد

اجرای 72 طرح هادی روستایی در زنجان

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: 72 طرح هادی روستایی در سال گذشته در سطح استان اجرا شده است.

اجرای 72 طرح هادی روستایی در زنجان

احمد حاجی‌زاده امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این 72 طرح هادی روستایی در روستاهای استان با کار کارشناسی مناسب اجرا شده است.

وی این 72 طرح هادی را معادل کل طرح‏های هادی استان قبل از سال 84 عنوان کرد و افزود: تعداد طرح‏های هادی اجرا شده استان در سال‏‏های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه توسعه روستاها در سال‌های اخیر رشد مناسبی داشته است، یادآور شد: طی سال‏های اخیر تاکیدات زیادی برای توسعه روستاها شده است.

وی توسعه روستاها را موجب ماندگاری مردم در روستاها عنوان کرد و گفت: در راستای سیاست‏های مهاجرت معکوس روستایی در استان تلاش زیادی انجام شده است.

حاجی‌زاده به اقدامات انجام شده در سال‏های گذشته اشاره کرد و افزود: در اجرای طرح‏های هادی روستایی سال 90 بیش از 157 طرح هادی اجرایی در استان صورت گرفته است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان طرح‌های اجرا شده سال 89 را 49 مورد عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‏های هادی در روستاهای استان همواره دارای رشد مناسب بوده است.

وی همچنین به اجرای طرح‏های هادی روستایی استان در سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: در این سال 94 طرح هادی روستایی در استان عملیاتی شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه در سال 88 بیشترین تعداد اجرای طرح هادی در استان انجام شده است، افزود: اقدامات انجام شده در توسعه طرح‏های هادی روستایی استان در این سال قابل توجه است.

* مجموع طرح‏های هادی روستایی استان 619 طرح است

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مجموع طرح‏های هادی روستایی استان را 619 طرح عنوان کرد و اظهار داشت: اغلب طرح‏های هادی اجرا شده استان در سال‏های اخیر بوده است.

وی به تهیه و بازنگری طرح‏های هادی روستایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: تعداد پروژه‏های تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی استان قبل از سال 84 نزدیک به 220 طرح بوده است.

حاجی‌زاده به تهیه و بازنگری طرح‏های هادی روستایی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 83 طرح هادی روستایی مورد بازنگری قرار گرفته است.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازنگری طرح‏های هادی روستایی استان، خاطرنشان کرد: در سال 90 بیش از 95 طرح هادی روستایی استان بازنگری شده است.

وی مجموع طرح‏های هادی بازنگری شده در استان را 473 طرح عنوان کرد و اظهار داشت: همواره نسبت به بازنگری طرح‏های هادی روستایی استان تلاش شده است.

حاجی‌زاده با تاکید بر تلاش مستمر کارشناسان در راستای توسعه روستایی استان، یادآور شد: با به کارگیری کارشناسان و صاحب‌نظران نسبت به توسعه طرح‏های هادی روستایی تلاش می‏شود.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان روستا را پشتوانه تولید کشور دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به توسعه روستاها تاکید دارند.

وی موجودیت کشور را در گرو توسعه روستاها عنوان کرد و گفت: برای تحقق برنامه‏های تدوین شده مهاجرت معکوس باید تلاش کرد.

انتهای پیام/73002/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول