اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

حضور 1200 ورزشکار در المپیاد ورزشی دانشجویان زنجان

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، تعداد دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور شرکت‌کننده در المپیاد فرهنگی ورزشی زنجان را یک‌هزار و 200 نفر عنوان کرد و گفت: این المپیاد در 12 رشته ورزشی و به صورت سراسری برگزار می‌شود.

حضور 1200 ورزشکار در المپیاد ورزشی دانشجویان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می‌شود.

وی به اقدامات فرهنگی گسترده انجام شده در دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های قرآنی از جمله مسابقات قرآنی برگزار شده در دانشگاه پیام‌نور زنجان از جمله این فعالیت‌ها است.

* 24 تا 30 مرداد ماه زمان برگزاری همایش پیاده‌روی

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، زمان برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور کشور را 24 تا 30 مردادماه اعلام کرد.

وی، تعداد دانشجویان دختر را در المپیاد فرهنگی ورزشی زنجان یک‌هزار و 200 نفر عنوان و اضافه کرد: این المپیاد در 12 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

*معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان به دانشجویان

موسوی، برگزاری المپیادهای فرهنگی ورزشی را فرصت مغتنمی برای ارگان‌های مختلف دانست و ادامه داد: با استفاده از این فرصت می‌توان اقدام به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی استان زنجان کرد.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور در دو قالب برگزار می‌شود، گفت: مسابقات تک رشته‌ای و المپیاد به ترتیب در سال‌های فرد و زوج برگزار می‌شود.

اصغر حاج علی‌اکبری با اشاره به اینکه گرفتن میزبانی مسابقات ورزشی در استان‌ها بسیار مشکل است، اضافه کرد: اگر روند امور طبیعی طی شود، نوبت میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان 30 سال دیگر خواهد بود.

*تدوین نمودار تشکیلاتی برگزاری مسابقات المپیاد

وی از تدوین نمودار تشکیلاتی برگزاری مسابقات المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان خبر داد و افزود: جلسات آمادگی برای برگزاری این مسابقات هم با ارگان‌ها و دانشگاه‌های دیگر برگزار شده است.

*همکاری دانشگاه زنجان برای برگزاری المپیاد

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از موافقت دانشگاه زنجان برای کمک به برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در زنجان خبر داد و گفت: رئیس این دانشگاه با اسکان و برگزاری برخی مسابقات موافقت کرده است.

وی با اشاره به همکاری موفقیت‌آمیز شهرداری زنجان در برگزاری همایش‌ها و مسابقات گذشته در دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: شهرداری در فضاسازی شهر و سایر امور از توان کمک شایان توجهی برخوردار است.

*استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی زینبیه و حسینیه

حاج علی‌اکبری با اشاره به ظرفیت فرهنگی موجود در زینبیه و حسینیه اعظم تأکید کرد: این دو مجموعه فرهنگی با برگزاری برنامه برای دانشجویان میهمان توان تأثیرگذاری مضاعفی را دارند.

وی از نیاز دانشگاه پیام‌نور برای همکاری ارگان‌های اجرایی در برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر خبر داد و اذعان داشت: برگزاری این همایش نیاز به هماهنگی همه ارگان‌ها از جمله ارگان‌های خدماتی و فرهنگی دارد.

همچنین عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز به حضور یک‌هزار و 200 نفر در استان زنجان برای حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: آنچه مهم است برگزاری درست این المپیاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فریدون اصفهانیان بر لزوم در نظر گرفته شدن امکانات لازم برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور تأکید کرد و افزود: نیازهای لازم برای این مسابقات باید تأمین شوند.

وی، برنامه‌ریزی برای ورزشکارانی که در طول برگزاری المپیاد ورزشی مسابقه ندارند را از نکات مهم دانست و اضافه کرد: اگر این مهم انجام شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

حبیب ملایی‌یگانه، شهردار زنجان نیز در این جلسه ضمن قول مساعد برای زیباسازی مسیر همایش پیاده‌روی خانوادگی گفت: شهرداری زنجان آماده کمک به ایجاد غرفه‌های انجمن‌های خیریه فعال در سطح استان در مسیر پیاده‌روی خانوادگی است.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول