اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر در استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر در استان زنجان خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر در استان زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته صلیب سرخ و هلال‌احمر ویژه برنامه‌هایی در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها با همکاری معاونت امداد و نجات و روسای شعب برگزار می‌شود، افزود: برگزاری دوره بازآموزی تیم توانا ویژه خواهران در پارک بانوان و برگزاری دوره تربیت مربی درجه 3 جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از جمله برنامه‌ها‌ی این هفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از استقرار چادر فراخوان عضویت جوانان و امداد خبر داد و گفت: همچنین چادر فرهنگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه هلال‌احمر در مجموعه تفریحی گاوازنگ زنجان مستقر خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات قرائت قرآن مجید و اذان در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: همچنین 200 نفر از اعضای جوانان، امداد و داوطلبان به مناسبت هفته هلال‌احمر در نماز پرشکوه جمعه حاضر می‌شوند.

طاهری همچنین از برگزاری مانورهایی به مدت هشت روز در سد گاوازنگ زنجان خبر داد و ادامه داد: از روز 18 تا 24 اردیبهشت ماه هر روز یک مانور در محل سد گاوازنگ برگزار خواهد شد.

وی افزود: مانورهای ست نجات و زنده‌یاب، آموزش و مانور احیا، مانور خودرو آرگو، مانور امداد کوهستان، مانور ست‌های نجات و زنده‌یاب، مانور غواصی، مانور پانسمان، بانداژ و حمل مصدوم از ساعت 17 تا 19 عصر در سد گاوازنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول