اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

60 درصد جابه‌جایی منطقه گاوازنگ زنجان انجام شده است

استاندار زنجان جابه‌جایی ساکنان روستا را مهم‌ترین و سنگین‌ترین کار در منطقه تفریحی گاوازنگ اعلام کرد و گفت: 60 درصد از این جابه‌جایی انجام شده و 40 درصد باقیمانده هم در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

60 درصد جابه‌جایی منطقه گاوازنگ زنجان انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان زنجان با اشاره به فعال شدن طرح منطقه گاوازنگ بعد از چهار سال کار کارشناسی اظهار داشت: تعیین تکلیف این پروژه در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.

وی مساحت کارشناسی شده برای منطقه تفریحی، توریستی گاوازنگ زنجان را یک‌هزار هکتار اعلام کرد و افزود: در طرح کارشناسی شده همه این هزار هکتار تعیین تکلیف شده است.

استاندار زنجان با اشاره به درآمدزا بودن طرح گاوازانگ زنجان تصریح کرد: این منطقه ضمن درآمدزایی هزینه‌های زیادی هم دارد که به نوعی یکدیگر را پوشش می‌دهند.

وی جابه‌جایی ساکنان روستا را مهم‌ترین و سنگین‌ترین کار در منطقه اعلام کرد و افزود: 60 درصد از این جابه‌جایی انجام شده و 40 درصد باقیمانده هم در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه جابه‌جایی ساکنان روستا به طرق مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: در برخی مواقع خانه‌هایی خریداری و به ساکنان روستا تحویل داده می‌شود تا جابه‌جایی موردنظر تکمیل شود.

وی تصریح کرد: جابه‌جایی مورد نظر فقط به ساکنان مردم منطقه شامل می‌شود چراکه این موضوع چند سالی است که تحت کنترل قرار گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به کار کارشناسی جامع انجام شده در طرح تفریحی و توریستی گاوازنگ اضافه کرد: قبل از عملیاتی شدن طرح همه زوایای آن باید شفاف‌سازی شده باشد.

وی از کلنگ‌زنی مجتمع‌های تجاری و مسکونی مجموعه گاوازنگ زنجان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تصویب کلی طرح این مجموعه عملیات اجرایی طرح سرعت می‌گیرد.

رئوفی‌نژاد عملیاتی شدن طرح تفریحی، توریستی گاوازنگ را مرهون همکاری ارگان‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دانست و گفت: تصویب طرح به اجرای عملیات کمک شایان توجهی می‌کند.

در ادامه جلسه طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف بررسی و تصویب شد که چند طرح مرغداری و یک واحد روغن‌کشی از جمله آنها بود.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول