اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

تصویب طرح نهایی منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از نهایی شدن طرح تفریحی و توریستی منطقه گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: تصویب این طرح به منزله آغاز عملیات اجرایی آن است.

تصویب طرح نهایی منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان زنجان با اشاره به بررسی 250 پرونده متقاضی در این کارگروه اظهار داشت: این پرونده‌ها در این کارگروه تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در مورد طرح منطقه تفریحی، گردشگری و توریستی گاوازنگ زنجان افزود: این منطقه مهم‌ترین مرکز مراجعه مردم برای تفریح محسوب می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان مجری طرح تفریحی و توریستی گاوازنگ زنجان را سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان اعلام کرد و گفت: طرح مجتمع ادارات زنجان هم در منطقه گاوازنگ آماده شده که برخی از ارگان‌ها مشغول اجرای طرح هستند.

وی با اشاره به واگذاری مقداری از زمین‌های منطقه گاوازنگ به روستاییان محلی تصریح کرد: روستاییان با کمک گرفتن از مشاوران در حال تهیه طرح برای این زمین‌ها هستند.

کریمی با اشاره به قرار گرفتن ورزشگاه 15 هزار نفری در منطقه تفریحی گاوازنگ اضافه کرد: با توجه به قرار گفتن ورزشگاه 15 هزار نفری در بین طرح‌های مهر ماندگار، این پروژه در خرداد ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از قرار گرفتن پیست دوچرخه‌سواری در مجموعه گاوازنگ زنجان خبر داد و افزود: پارک موزه دفاع مقدس هم در این مجموعه قرار دارد که راه‌های دسترسی به این مجموعه‌ها طراحی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان راه دسترسی طراحی شده به مجموعه‌هایی مانند ورزشگاه 15 هزار نفری، پارک موزه دفاع مقدس و پیست دوچرخه‌سواری را در حدود 30 متر عرض اعلام و اضافه کرد: چون مجموعه گاوازنگ خارج از محدوده شهر زنجان قرار گرفته است بنابراین راه‌های دسترسی به این مجموعه در طرح تفصیلی شهر زنجان گنجانده نشده است.

وی تاکید کرد: با عملیاتی شدن راه دسترسی به مجموعه‌های قرار گرفته در منطقه تفریحی و توریستی گاوازنگ متقاضیان رفت و آمد به آن مجموعه‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند.

کریمی با اشاره به گذر کمربند شمالی زنجان از منطقه گاوازنگ زنجان تصریح کرد: همه مباحث مربوط به این طرح در جلسات کارشناسی متعدد بررسی و کارشناسی شده است.

وی از نهایی شدن طرح منطقه گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: تصویب این طرح به منزله آغاز عملیات اجرایی آن است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با مطلوب خواندن پیشنهاد شهردار زنجان در مورد خارج شدن باغ‌های جنوب زنجان از محدوده شهر تصریح کرد: با خارج شدن این باغ‌ها از محدوده شهری راحت‌تر می‌توان از آنها حفاظت کرد.

وی اظهار کرد: اضافه شدن منطقه گاوازنگ زنجان به محدوده شهری در جلسات کارشناسی بررسی می‌شود.

کریمی با اشاره به آماده شدن زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح تفریحی و توریستی گاوازنگ افزود: جلسات کارشناسی با شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول