اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رسانه‌ها اخلاق صحیح انتخاباتی را هدایت کنند

استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها باید اخلاق صحیح انتخاباتی را هدایت کنند.

رسانه‌ها اخلاق صحیح انتخاباتی را هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول، سردبیران نشریات و مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان اظهار داشت: انتخابات ابزاری نیاز دارد تا این حماسه سیاسی آن گونه که مدنظر رهبری است، شکل گیرد.

وی با بیان اینکه همه ما موظف هستیم تا صحنه انتخابات را گرم نگه داریم، عنوان کرد: وظیفه ناظران و برگزارکنندگان انتخابات است تا لوازم و ابزار کار را برای حرکت در مسیر قانونی فراهم کنند.

استاندار کرمان عنوان کرد: اجرای صحیح انتخابات، تکلیف قانونی و شرعی است و همواره بر آن تأکید شده و اگر کسی غیر از این فکر کند به بیراهه رفته است.

وی با تأکید بر دوری از بداخلاقی‌ها و کج‌اندیشی‌ها در برگزاری انتخابات ادامه داد: ‌هدف همه باید یک امر و سربلندی ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه باشد، اختلاف نظرها نباید ما را در رسیدن به این نکته منحرف کند.

استاندار کرمان افزود: انتخابات باید منجر به وحدت ملی و عزت بیشتر کشور شود بنابراین کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها باید از بداخلاقی دوری کنند.

نجار گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در جلوگیری از سیاه‌نمایی و تخریب دیگران ایفا می‌کنند، مشکلات و معضلات در جامعه وجود دارد اما نباید همه چیز را فدای آن‌ها کرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید هدایت اخلاق صحیح انتخاباتی را مدنظر داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد امید در جامعه، آماده‌سازی فضا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مدنظر رسانه‌ها باشد.

نجار با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی عنوان کرد: تبلیغات به سبک غربی ملاک ما نیست و در تبلیغات انتخاباتی باید اخلاق آن از سوی کاندیداها و طرفداران آن‌ها رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات به معنی اقتدار نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی است و باید همواره زمینه این حضور در کشور فراهم شود.

نجار با اشاره به طرح یکسری مسائل نادرست از سوی برخی مبلغان و طرفداران کاندیداها گفت: بزرگ کردن برخی مشکلات احتمالی و طرح مسائلی که موجب اهانت و نادیده گرفتن خدمات بسیاری از دستگاه‌ها و مسئولان و نیز زیر سئوال بردن اصول نظام می‌شود به دور از اخلاق انتخاباتی است.

استاندار کرمان افزود: تلاش‌های متعددی در زمینه‌ها و حوزه‌های متفاوت انجام شده که رسانه‌ها باید با بصیرت، بینش و آگاهی نقش اساسی خود را در آگاهی‌بخشی به جامعه ایفا کنند.

مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در این نشست با اشاره به روز روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی شاکله اصلی ارتباط و تعامل دوسویه دستگاه و رسانه‌ها هستند.

وی ادامه داد: پیشنهادی مبنی بر گرامیداشت هفته روابط عمومی‌ها داشتیم که دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان و ائمه جمعه در راستای تشریح و تبیین وظایف و جایگاه روابط عمومی در آن گنجانده شده است.

سلطانی گفت: مقدمات برگزاری مراسم روز روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: استان کرمان شاهد پیشرفت‌ها و فعالیت‌های زیادی است و کشاورزی، صنعت، تاریخ، ادبیات و فرهنگ این استان باید توسط اصحاب رسانه بازگو شود.

===============

گزارش از شیما صفرزاده

عکس‌ها از محسن رجب‌پور

===============

انتهای پیام/80017/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول