اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی مطرح کرد

هوشمندسازی 6500‌ کلاس درس در خراسان‎ رضوی / ‌‌مطالبات فرهنگیان ‌پرداخت شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: 6 هزار و 500 کلاس درس در خراسان ‌رضوی در سال گذشته هوشمندسازی شده است.

هوشمندسازی 6500‌ کلاس درس در خراسان‎ رضوی / ‌‌مطالبات فرهنگیان ‌پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد‌تقی فخریان صبح امروز در گردهمایی مدیران و معاونین مدارس شهرستان بردسکن با بیان اینکه شان آموزش و پرورش شان سیاسی کاری نیست، از فرهنگیان خواست مدارس را وارد عرصه سیاسی نکنند و به هیچ وجه امکانات مدارس را در اختیار گروه و جناح خاصی قرار ندهند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه خاطرنشان کرد: فرهنگیان متولی این حماسه سیاسی هستند و می‌توانند در معرفی و انتخاب فرد اصلح و شایسته با استفاده از ملاک‌ها و معیارهای رهبری، جامعه را برای حضور حداکثری ترغیب کنند.

وی افزود: هر چقدر که به برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، غبارهای فتنه‌گون خودش را بیشتر نشان می‌دهد و باید کاری کنیم که این فضا را با بصیرت و آگاهی به یک فضای آرام همراه با شور و نشاط تبدیل کنیم.

‌مطالبات فرهنگیان در استان پرداخت شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان  خود به پرداخت مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش خراسان‌رضوی جزء اولین دستگاه‌هایی است که توانسته مطالبات عمومی فرهنگیان را پرداخت کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین به هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و افزود: فرهنگیان باید جایگاه و عزت خود را در جامعه حفظ کنند.

وی همچنین از مدیران مدارس خواست با توجه به اینکه در پایان سال تحصیلی قرارگرفته‌ایم، طوری برنامه‌ریزی شود که معلمین تمامی درس‌های خود را در بیست روز باقی مانده از سال به اتمام برسانند.

فخریان افزود: سال 91 با همه سختی‌ها و تنگناها و فشارهای مالی که آموزش و پرورش با آن مواجه بود، پشت سر گذاشته شد و مدیران توانستند با همت خود، کارهای ارزشمندی انجام دهند.

ایجاد دانشگاه فرهنگیان در استان

فخریان گفت: استقرار پایه ششم در مدارس ابتدایی و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان که از گام‌های اولیه سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بود، در استان خراسان‎رضوی اجرا شده است که با پذیرش دو هزار دانشجو در این دانشگاه، سال آینده تحصیلی نیروی کار بومی مورد نیاز در شهرستان‌ها را تامین می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی به سفر دو روزه خود به هشت شهرستان استان اشاره کرد و گفت: اگر امروز خراسان‌رضوی در تعلیم و تربیت وضعیت رو به جلو دارد، به خاطر تعامل همه ادارات با آموزش و پرورش است.

فخریان ادامه داد: پس از 15 سال در سال 91 توانستیم در المپیادهای جهانی سه مدال طلا کسب کنیم و خراسان‌رضوی از این لحاظ رتبه دوم کشور را بعد از تهران داراست.

انتهای پیام/70021/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول