اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در خارج از تهران انجام شد

برگزاری کمیسیون مطالبات شرکت بازرگانی دولتی ایران در گلستان + تصاویر

برای نخستین بار در خارج از تهران بیستمین جلسه کمیسیون مطالبات شرکت بازرگانی دولتی ایران در محل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان برگزار شد.

برگزاری کمیسیون مطالبات شرکت بازرگانی دولتی ایران در گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: این جلسه با حضور آبنار معاون بازرگانی داخلی و حیدری معاون اداری مالی این شرکت و جمع دیگری از مدیران استانی در محل سالن اجتماعات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان برگزار شد.

سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل خرید تضمینی گندم در استان و به منظور بررسی مشکلات و مسائل پیرامونی این امر، بیستمین جلسه کمیسیون مطالبات شرکت بازرگانی دولتی ایران و برای نخستین بار در خارج از تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور معاون بازرگانی داخلی و معاون اداری مالی این شرکت، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، رئیس خانه صنعت و معدن استان، نماینده اداره تعزیرات حکومتی و تنی چند از مدیران استانی برگزار شد، حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی خرید تضمینی گندم با اولویت بخش دولتی و پایش ظرفیت ذخیره‌سازی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حسین‌پور در خصوص ضرورت برگزاری این جلسه در استان خاطرنشان کرد: با تحقق این نشست توانستیم با همفکری و تبادل نظر بخشی از مشکلات و تنگناهای موجود در خصوص سیاستگذاری در زمینه چگونگی ادامه و یا آغاز فعالیت برخی از کارخانجات آردسازی استان را رفع کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور یادآور شد: از نتایج مهم و اساسی این جلسه آن بود که مسئولان ارشد شرکت بازرگانی دولتی ایران از نزدیک با مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه اهداف بلندمدت و اجرای بخشنامه‌های صادره از سوی ایشان آشنا و برای رفع آنان تلاش وافر و قابل ستایشی کردند.

وی اذعان داشت: در حاشیه این نشست برخی از صاحبان صنایع تبدیلی (کارخانجات آردسازی) با حضور در جلسه از نزدیک مسائل و موارد پیرامون حوزه کاری خود را برای مسئولان ارشد شرکت مطرح و ایشان نیز با صدور دستور مقتضی مشکلات آنان را طبق ضوابط رفع و رجوع کردند.

شایان ذکر است هیئت اعزامی از تهران در پایان از مراکز ذخیره‌سازی دولتی در استان بازدید به عمل آورده و مدیرکل غله استان با ارائه توضیحات لازم، ایشان را در جریان روند امور قرار داد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول