اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی:

ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای ضروری است

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای ضروری است.

ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در گردهمایی تخصصی اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهار کرد: زمانی یک رسانه بسیجی هستیم که بر اساس تکلیف و ارزش و اصولمان عمل کنیم.

وی تاکید کرد: همه موظف هستیم تا بدانیم تکلیف ما چیست، زیرا رسانه اسلامی باید اخلاق‌محور، ارزش‌محور و تکلیف‌محور باشد و گرنه ابزاری در دست قدرتمندان است.

در شرایط کنونی که با جنگ نرم روبه‌رو هستیم ابزار اصلی آن رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی است.

این مسئول ادامه داد: بنابراین لازم است در این شرایط ضمن شناخت دقیق اهداف، توانمندی و شیوه عمل دشمن با انسجام‌ بخشی و همپوشانی رسانه‌ها و وسایل ارتباطی در اختیار تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای را در دستور کار قرار دهیم که این نخستین راهبرد سازمان بسیج رسانه کشور است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه نوزدهمین سازمان تشکیل‌ یافته در سازمان بسیج مستضعفین کشور است که از چندی پیش فعالیت خود را در خراسان جنوبی آغاز کرده است.

قاسم‌زاده ‌نداف با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه وقتی جمعیت جوان کشور 20  میلیون نفر است باید 20 میلیون بسیجی نیز داشته باشیم، اذعان داشت: اکنون که حدود 40 میلیون جوان در کشور وجود دارد باید بسیج 40 میلیونی داشته باشیم.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز بر وجود بسیج چند هزار نفری تاکید دارند و تحقق این خواسته تنها با عضویت همه اقشار در این نهاد مقدس امکان‌پذیر نیست.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: اصحاب رسانه باید صاحب اندیشه و تفکر باشند زیرا امروز دنیا روش‌های مختلفی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ‌ایران به کار گرفته و دریافته که در جنگ نرم، رسانه مهم‌ترین و بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف خود است.

قاسم‌زاده‌ نداف اضافه کرد: هر چند ما قبول داریم که ابزار رسانه‌ای ما در برابر غرب از لحاظ کمی ‌و کیفی در سطح پایین‌تری است ولی آنچه ما را از غرب متمایز کرده ایمان و اخلاص ‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای مقابله با توطئه‌های دشمن اقدامات زیادی انجام شده است، افزود: اما ایجاد یک جبهه واحد رسانه‌ای ضروری است.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تاکید کرد: ‌رسانه‌ها نباید سخنگوی یک حزب یا جریان خاص باشند و این دور از شأن یک خبرنگار یا رسانه است.

قاسم‌زاده نداف اذعان داشت: انقلاب اسلامی مربوط به همه جریان‌های سیاسی است و اینکه برخی از رسانه‌ها سخنگوی یک جریان یا جناح خاصی می‌شوند به دور از شأن رسانه است زیرا ما باید به دنبال تشکیل جبهه متحد رسانه‌ای برای مقابله با تهاجمات رسانه‌ای دشمن باشیم.

وی با اشاره به فضای رسانه‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: رسانه‌ها به عنوان یک عنصر آگاهی‌بخش و بصیرت‌افزا دارای یک تکلیف در جامعه هستند که اگر آن‌ را به درستی انجام ندهند مقصر هستند.

انتهای پیام/69008/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول