اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سایبری بسیج دانشجویی گیلان تأکید کرد

ضرورت آشنایی با شیوه‌های تبلیغات رسانه‌ای دشمن

خبرگزاری فارس: مسئول سایبری بسیج دانشجویی گیلان ضرورت آشنایی با بسیاری از شیوه‌های تبلیغات رسانه‌ای دشمنان را مورد تأکید قرار داد.

ضرورت آشنایی با شیوه‌های تبلیغات رسانه‌ای دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیده صغری حسینی در نشست جمعی از اصحاب رسانه و دانشجویان فعال در عرصه فضای مجازی در سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی گیلان، با بیان اینکه هر آرمان و عقیده نیاز به تبیین و تبلیغ درست دارد، اظهار کرد: یک آرمان و عقیده زمانی به ظهور می‌رسد که به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار و انبیای الهی از فضای ارتباط با جامعه به میزان فهم و درک مردم استفاده می‌کردند، گفت: انبیا و امامان با توجه به میزان فهم مردم مکتب و ارزش‌های الهی را تبیین و ترویج می‌کردند.

مسئول سایبری بسیج دانشجویی گیلان، فضای کنونی جوامع را عصر غلبه تبلیغات بر فکر و ذهن عموم مردم نامید و اذعان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها افکار پلید و آلوده خود را در بین مردم جهان ترویج می‌کنند.

وی دانشجویان را قشری آرمان‌خواه و حقیقت‌طلب نامید و افزود: دانشجویان دارای روحیه پرسش‌گری هستند و هر سخنی را به‌راحتی نمی‌پذیرند.

حسینی، با اشاره به اینکه دشمنان در دوران کنونی به شدت به دنبال فعالیت‌های تبلیغی هستند، خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های اخیر آن تبلیغ و ترویج شایعه پایان دوران بود که حتی در بین مسلمانان و شیعیان نیز مطرح شد و برخی را دچار وحشت کرد.

وی گام برداشتن در راستای تبیین حقیقت را مهم خواند و یادآور شد: دشمنان در تبلیغات رسانه‌ای خود از شیوه‌های اقناعی استفاده می‌کنند.

این مسئول به سخنان مقام معظم رهبری درباره وظایف اصحاب رسانه و خبرنگاران اشاره کرد و متذکر شد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند «حقیقتا، کسانی که در عرصه رسانه و تبلیغات اسلامی حضور دارند باید آثار شهید مطهری را مطالعه کنند و با این آثار به چیز دیگری نیاز ندارند».

وی درباره شخصیت و فعالیت‌های شهید سید مرتضی آوینی، اذعان کرد: سخنان افرادی مانند شهید مطهری و شهید آوینی که به منبع وحی و قرآن وصل است همواره تازه به نظر می‌رسد.

حسینی شیوه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان را بسیار متنوع دانست و خاطرنشان کرد: هنوز با بسیاری از شیوه‌های تبلیغات دشمنان آشنایی کامل نداریم.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور خبرنگار بخش اجتماعی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گیلان به دلیل انعکاس اخبار و اطلاعات دانشگاهی، بیان مسایل و مشکلات مردم و دانشجویان و واقعیت‌های زندگی اجتماعی تجلیل شد.

غلامرضا ملک علی‌پور، مسئول بسیج دانشجویی گیلان در لوح تقدیر خود خطاب به خبرنگار فارس آورده است: درود خداوند نثار آنانی که لباس خدمت و حراست از ارزش‌ها و میراث گرانقدر این انقلاب را به تن کردند تا کام تشنه جویندگان حق و حقیقت را سیراب کنند و عطش این راه را به عشق حضور نفروشند، اینجانب وظیفه خود می‌دانم از سعی و تلاش شما و تمام خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر کنم و از ایزاد منان برای شما سلامتی، بهروزی و تداوم خدمت در این عرصه خطیر را مسئلت دارم.

انتهای پیام/2300/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول