اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور:

آینده بسیج رسانه قزوین درخشان است

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور گفت: با وجود ارتباط دوسویه صدا و سیما و بسیج و همچنین ظرفیت‌ها و منابع مالی و نیروی انسانی در استان قزوین، آینده بسیج رسانه در این استان درخشان ارزیابی می‌شود.

آینده بسیج رسانه قزوین درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین فرهاد نوری مقدم، در نشستی که در حاشیه بازدید سعید دهقان نیری دبیر کمیته صدا و سیمای ستاد کنگره شهدای استان قزوین، حسن عابدیان معاون پژوهشی صدا و سیمای مرکز قزوین، نماینده معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) و علیرضا ضرغامی مسئول خبرگزاری فارس استان قزوین از قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط مطلوب میان دستگاه‌ها و نهادها در فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای موجب هم‌گرایی و افزایش ظرفیت‌ها می‌شود که باید مورد توجه فعالان این عرصه باشد.

وی افزود: گروه تلویزیونی بسیج کرمانشاه از سال 86 راه‌اندازی شد و شکل‌گیری آن به خاطر دغدغه‌های فرهنگی بسیج بود که با همین روحیه بسیجی نیز توانست تا امروز به موفقیت‌های مطلوبی دست یابد.

مسئول قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور ادامه داد: فعالیت‌های بسیج رسانه غرب کشور با عقیده آغاز و با ارتباط تنگاتنگ بسیج و صدا و سیما نیز تا به امروز رشد قابل توجهی داشته که بی‌تردید با روحیه بسیجی حاکم در بین مسئولان سپاه و صدا و سیمای مرکز قزوین نیز این تجربه می‌تواند در این استان تکرار شود.

نوری مقدم با اشاره به موقعیت کرمانشاه، اهمیت آن و همچنین ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: گروه تلویزیونی بسیج کرمانشاه از سال 88 جزو فعال‌ترین گروه تلویزیونی کشور بوده و توانسته ارتباط مناسبی را با برنامه‌سازان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان داشته باشد.

وی با تأکید بر پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌گیری از نیروهای بسیجی یادآور شد: آموزش مسائل حرفه‌ای مانند تصویربرداری و زیبایی‌شناسی با استفاده از نیروهای بسیجی می‌تواند به پیشرفت بیش از پیش بسیج رسانه استان قزوین کمک کند.

مسئول قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور متذکر شد: آموزش هشت استان کشور در امور رسانه‌ای از دیگر دستاوردهای قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور است که از سال 90 با حضور اساتید ممتاز کشوری آغاز شده است.

نوری مقدم با بیان این مطلب که بسیج رسانه استان قزوین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که این استان دارد، می‌تواند به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد، اعلام کرد: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات به این مجموعه کمک شایانی به بسیج رسانه کرد که از جمله دستاوردهای آن تولید 14 هزار دقیقه‌ای در سال جاری و همچنین ساخت انیمیشین، سریال و مستندهای گوناگون در زمینه دفاع مقدس و بسیج است.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه در استان قزوین می‌تواند با بهره‌گیری از تجربیات بسیج رسانه غرب کشور به منبعی برای گنجینه دفاع مقدس در این استان تبدیل شود، همانطور که مجموعه سپاه این استان نیز برای تولید مستند مردان هور دست به حرکتی شایسته زد که شاهد حضور عوامل این مستند فاخر در چند نوبت در کرمانشاه نیز بودیم.

مسئول قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور در خاتمه ارتباط دوسویه با ارتش را نیز از دیگر علل موفقیت بسیج رسانه در کرمانشاه ذکر کرد و یادآور شد: با وجود لشگر 16 زرهی قزوین در استان قزوین بی‌تردید آینده درخشانی در انتظار بسیج رسانه این استان خواهد بود.

گفتنی است در پایان این نشست، گروه اعزامی بیش از دو ساعت از بخش‌های مختلف قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور در کرمانشاه بازدید کردند.

انتهای پیام/2667/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول