اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز کرمانشاه:

ورود بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای منشا خیر شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیمای صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: بسیج رسانه و گروه تلویزیونی از جمله دستاوردهای مهم و عظیم بسیج بوده و این مسئله نشانگر این است که سپاه در هر عرصه‌ای ورود پیدا کرده، منشا خیر شده است.

ورود بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای منشا خیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمد آقاجان‌زاده در نشستی که در حاشیه بازدید سعید دهقان نیری دبیر کمیته صدا و سیمای ستاد کنگره شهدای استان قزوین، حسن عابدیان معاون پژوهشی صدا و سیمای مرکز قزوین، نماینده فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) و علیرضا ضرغامی مسئول خبرگزاری فارس استان قزوین از قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه بهترین ظرفیت برای صدا و سیما است که صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز به نحو مطلوبی از این ظرفیت حمایت و بهره‌گیری می‌کند.

وی افزود: بسیج رسانه به این دلیل که محدودیت‌های جذب نیرو در صدا و سیما را ندارد، مکانی مناسب برای کشف و ظهور استعدادهای جوان است که امروز نیز از این استعدادها در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه استفاده می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با تشریح هدف‌گذاری مشترک بسیج و صدا و سیما در خصوص بسیج رسانه یادآور شد: امروز نیمی از تولیدات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در قرارگاه بسیج رسانه غرب کشور تولید می‌شود و این مسئله نشانگر این مهم است که هرجا سپاه و بسیج وارد شده، بی‌تردید منشا خیر بوده و این الگوی خوبی برای استان قزوین است تا از ظرفیت سپاه و بسیج بیش از پیش بهره‌گیری شود.

آقاجان‌زاده ادامه داد: اهمیت تشریح مسائل دفاع مقدس در برنامه‌های سیما و حتی صدا سبب شد تا گروهی از مشاوران این عرصه در قالب اتاق فکر منسجمی تشکیل شوند و صدا و سیما نیز از این گنجینه بهره‌برداری کند که به واقع با توجه به تجربیات کسب شده در این راستا می‌توان گفت تشکیل این اتاق فکر در همه استان‌ها و همچنین قزوین مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی تأکید کرد: با استفاده از همین ظرفیت بسیج رسانه، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه توانسته فراخوان عکس و تصویر در ایام دهه فجر را انجام داده و به شناسایی، حفظ و بهره‌برداری از گنجینه انقلاب و دفاع مقدس بپردازد.

انتهای پیام/2667/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول